سپیدار خبر
 
 
 
 

گروه بین الملل، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه توافق هسته ای احتمالی با ایران را برای اسرائیل خطرناک توصیف کرد.

به گزارش سپیدار خبر، از فارس, «بنیامین نتانیاهو» با انتقاد از جامعه بین المللی به خاطر ادامه مذاکره با تهران، توافق هسته ای احتمالی با ایران را برای اسرائیل خطرناک خواند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، نتانیاهو امروز (یکشنبه) در جلسه هفتگی کابینه خود با اشاره به آنچه آن را حمایت ایران از «تروریسم جهانی» خواند، از جامعه بین المللی به خاطر ادامه مذاکرات با ایران انتقاد کرد.

وی مدعی شد: «ایران به فعالیت های تروریستی خود در منطقه ادامه می دهد و متاسفانه این امر جامعه بین المللی را که در حال گفت وگو با ایران درباره توافق هسته ای است نگران نمی کند آنهم توافقی که می تواند آن را به تولید ظرفیت های صنعتی برای ساخت سلاح هسته ای قادر سازد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: « بسیار شگفت آور است بعد از آنکه آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته گزارش داد ایران ابعاد نظامی برنامه هسته ای خود را پنهان می سازد، مذاکرات مانند همیشه ادامه می یابد. آنها نه تنها مذاکرات را ادامه داده اند بلکه تلاش گسترده ای برای رسیدن به توافق هسته ای در روزها و هفته های آینده وجود دارد».

وی ماه آینده میلادی را به خاطر توافقی که امکان دارد در ماه مارس منعقد شود، مهم توصیف کرد و گفت این توافق موجودیت اسرائیل را تهدید خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو ادامه داد: «توافق احتمالی میان ایران و قدرت های جهان خطری برای اسرائیل است بنابراین هفته آینده به آمریکا می روم تا در کنگره توضیح دهم چرا این توافق برای اسرائیل، منطقه و کل جهان خطرناک است».

وی بزرگترین چالش را تلاش ایران برای تقویت جایگاه خود در مرزهای اشغالی همزمان با تلاش برای مسلح کردن خود به سلاح های هسته ای دانست و مدعی شد: «علاوه بر همکاری مستقیم ایران با حزب الله در شمال و حماس در جنوب، اکنون این کشور در تلاش است جبهه سومی علیه اسرائیل در بلندی های جولان باز کند که تحت فرماندهی مستقیم آن باشد».

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب: نتانیاهو,توافق برای اسرائیل, خطرناک است,توافق خطرناک برای اسرائیل, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند




به گزارش سپیدار خبر،ادوارد اسنودن، افشاگر آمریکایی از همکاری سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا،‌ انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه مقامات ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نوشته روزنامه هاآرتص، ادوارد اسنودن، پیمانکار پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا در تازه ترین افشاگری خود گفت که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسراییل برای جاسوسی علیه مقامات ایرانی با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

اسناد جدید منتشر شده توسط اسنودن نشان می‌دهد که آمریکا و انگلیس تاکنون علیه برنامه هسته‌ای ایران حملات سایبری انجام داده‌اند.

 

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب: اسنودن, آمریکا ,اسرائیل ,افشاگری اسنودن, ازجاسوسی آمریکا,اسرائیل ازایران,سپیدار خبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
 
در حالی که گروه تروریستی داعش روز به روز بر اقدامات ضد انسانی و خشونت افسار گسیخته خود می‌افزاید، نیروهای نظامی عراقی با حمایت ائتلاف آماده می‌شوند تا با شروع بهار کار این گروه را در عراق یکسره کرده و اصلی‌ترین پایگاه تروریست‌ها در در این کشور را آزاد کنند.

به گزارش سپیدار خبر: شبکه خبری روسیه الیوم نوشت: فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرده است که نیرویی نظامی شامل 12 گردان و بین 20 تا 25 هزار نظامی در آزادسازی شهر موصل عراق در جنگی که بزرگترین جنگ علیه داعش به شمار می‌آید، شرکت می‌کنند.

 

بنا به گفته مسئولان آمریکایی وعراقی، بغداد رهبری بازپس‌گیری شهر موصل، که مقر اصلی داعش در عراق محسوب می‌شود را بر عهده دارد، و تمامی گروه‌های عراقی اعم از ارتش، شبه نظامیان محلی، پیشمرگ‌های کرد، نیروهای عشایری و شبه نظامیان شیعه با حمایت هوایی جنگنده‌های ائتلاف و نیروی هوایی عراق، در آن مشارکت دارند.

 

به گفته یک مسئول بلند پایه در فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا، پنتاگون می‌خواهد که نیروهای عراقی حمله علیه داعش در شهر موصل را در آوریل آتی آغاز کنند؛ حمله‌ای که با توجه به وسعت شهر موصل و جمعیت نزدیک به 2 میلیون نفری آن، احتمالا ماه‌ها به طول خواهد انجامید.

 

ارتش آمریکا برای جلوگیر از همزمانی حمله با ماه رمضان و فصل تابستان که تاثیرات منفی بر نیروهای شرکت‌کننده در جنگ علیه داعش می‌گذارد، اصرار دارد که عملیات موصل در بهار یا دست کم در شرایطی که وضعیت جوی مساعدتر باشد، انجام شود. در این فرصت آمریکا و فرماندهان عراقی نیز می‌توانند به بالا بردن آمادگی نیروهای شرکت کننده در عملیات بپردازند و حلقه محاصره موصل توسط پیشمرگ‌های کرد نیز تنگ‌تر می‌شود.

 

همزمان با عملیات آزاد سازی موصل، قرار است دیگر مناطق تحت تصرف داعش به ویژه شهر 800 هزار نفری فلوجه و شهرک‌های اطراف شهر الرمادی در استان الانبار نیز مورد حمله همه جانبه قرار گیرد تا فرصت بازیابی توان از داعش گرفته شود.

 

وزارت دفاع آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که پایگاهی نظامی در اطراف شهر اربیل ایجاد کرده که قرار است در آن یکصد نیروی پیشمرگ با نظارت مشاوران آمریکایی، استفاده از "سلاح ‌های موثر" را آموزش ببینند.

 

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در اینباره اعلام کرده که پادگانی که از شنبه گذشته در شهر اربیل فعالیت خود را آغاز کرده چهارمین پادگان در نوع خود در عراق محسوب می‌شد. آمریکایی‌ها برای این حمله سرنوشت ساز که آینده داعش در عراق و حتی سوریه را مشخص می‌کند، همزمان نیروهای عشایر و ارتش عراق را نیز آموزش می‌دهند.

 

کربی همچنین اعلام کرد: 600 سرباز عراقی در پایگاه عین الاسد، 1600 تن در پادگاه التاجی و 1300 تن در پادگاه سمایه آموزش می‌بینند و ارتش آمریکا 12 تیپ ارتش عراق و نیروهای پیشمرگ را برای "بهار سوزان موصل" آماده کرده است.

 

علاوه بر نیروهای عراقی، هم‌اکنون هزاران نیروی رزمی و مربی آموزشی خارجی که بیشتر آنها آمریکایی هستند در مناطق مختلف عراق به ویژه اطراف موصل مستقر شده‌اند تا در این عملیات شرکت کنند یا به نیروهای عراقی کمک‌های لازم را ارائه دهند.

 

هفته گذشته خبرگزاری‌های معتبر خبرهایی مبنی بر اعزام 3 هزار تفنگدار دریایی آمریکا به عراق منتشر کردند که گرچه مسئولان عراقی آن را تکذیب کردند اما "منابع مطلع" تاکید کرده‌اند که نیروهای رزمی خارجی نیز در این عملیات حضور دارند.

 

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 2 اسفند 1393برچسب:موصل, داعش ,سپیدار خبر,داعش تنگ است,موصل تنگ,موصل داعش تنگ است+عکس,موصل داعش تنگ است,موصل تنگ داعش, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
 
سپیدار خبر: سرلشکر صالحي، فرمانده ارتش در پايگاه هوايي سرلشکر شهيد حسيني خور حضور يافت و با کارکنان اين پايگاه ديدار کرد.

به گزارش سپیدار خبر: به نقل از روزنامه خراسان جنوبی،فرمانده ارتش جمهوري اسلامي ايران از يگان هاي ارتش در خراسان جنوبي بازديد کرد . سرلشکر صالحي در پايگاه هوايي سرلشکر شهيد حسيني خور حضور يافت و با کارکنان اين پايگاه ديدار کرد.

پادگان آموزش امام رضا دومين مقصد وي در استان بود او در اين مرکز پس از سرکشي از چند گردان آموزشي از مجتمع 1500 واحدي شهيد صياد شيرازي واقع در بلوار شهيد ناصري بيرجند بازديد کرد.

 

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب: فرمانده ارتش, جمهوري اسلامي ايران ,از يگان هاي ارتش , خراسان جنوبي بازديد کرد ,سپیدار خبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
 
آخرین سهمیه بنزین خودروها در سال ۹۳ که ممکن است آخرین سهمیه با قیمت‌های فعلی باشد، امشب ساعت ۲۴ در کارتهای‌ سوخت واریز می‌شود.

به گزارش سپیدار خبر، درحالی که مجلس افزایش ۵ درصدی قیمت فراورده های نفتی برای سال ۱۳۹۴ را تصویب کرده است و از سوی دولت، این موضوع را بی ارتباط با فاز بعدی هدفمندی یارانه‌ها دانسته، به معنی آن‌که قیمت بنزین بازهم در معرض تغییر قرار خواهد داشت، ٦٠ لیتر سهمیه بنزین یارانه ای خودروهای شخصی با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان و ٣٠٠ لیتر بنزین آزاد با نرخ یکهزار تومان، ساعت ٢٤ پنج شنبه ( ٣٠ بهمن ) به کارتهای سوخت واریز می شود.

سهمیه گازوییل خودروهای عمومی نیز از ساعت ٢٤ امشب، قابل برداشت خواهد بود. گازوئیل یارانه ای هر لیتر دو هزار و ٥٠٠ ریال (٢٥٠ تومان) عرضه می شود. از اول بهمن ماه امسال با جمع آوری بنزین ٤٠٠ تومانی، عرضه بنزین با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان در جایگاههای سراسر کشور آغاز شد. در این ساز و کار، به ازای هر لیتر بنزین ٤٠٠ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت، دو لیتر بنزین با نرخ ٧٠٠ تومان جایگزین و برای کاهش تعدد نرخ این فرآورده گام برداشته شد.

از سوی دیگر، در صورت افزایش ۵ درصدی قیمت فراورده‌های نفتی، از سال آینده قیمت بنزین آزاد ۵۰ تومان و بنزین سهمیه‌ای ۳۵ تومان افزایش خواهد یافت. در پی تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش ۵ درصدی قیمت فراورده‌های نفتی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مکلف شد نسبت به نوسازی و توسعه شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام و میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی و تأمین منابع مالی سهم دولت در توسعه پالایشگاه‌ها و زیرساخت‌های تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌ اقدام کند.

بر این اساس منابع مورد نیاز از محل افزایش پنج درصد (۵%) به قیمت هر لیتر فرآورده‌های نفتی تأمین و پس از واریز به خزانه تا سقف پانزده هزار میلیارد (۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به مصرف می‌رسد. این منابع جزء درآمد شرکت محسوب نمی‌گردد و معاف از مالیات است. بنا به این گزارش با توجه به قیمت هر لیتر فراوده‌های نفتی، در صورتی که قیمت فراورده‌ها در سال آینده فقط پنج درصد افزایش یابد،‌ قیمت بنزین سهمیه ای ۷۳۵، بنزین آزاد ۱۰۵۰ و قیمت گازوییل سهمیه‌ای و آزاد به ترتیب ۱۵۷.۵ و ۳۵۷.۵ تومان خواهد شد.

منبع: ایسنا
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب: امشب,وداع با بنزین, ۷۰۰ تومانی؟ ,سپیدار خبر,یاد بنزین 700 تومنی بخیر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

سپیدار خبر:

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: در حقیقت بیانات اخیر مقام معظم رهبری شلیک به پاشنه آشیل حریف است.
سپیدار خبر: حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان عصر امروز در حاشیه مجلس ختم والده محمود احمدی‌نژاد در مسجد جامع نارمک با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: آمریکایی‌ها طرح توافق دو مرحله‌ای را دنبال می‌کردند، به این معنی که در مرحله اول بر روی کلیات و در مرحله دوم توافق بر روی جزئیات صورت بگیرد، اما این در حقیقت همان کلاه گشادی بود که در توافق ژنو سر ما گذاشتند.

وی با بیان اینکه چالش 11 ساله ما در مورد جزئیات است نه کلیات، گفت: کلیاتی مانند غنی‌سازی و... در معاهده ان‌پی‌تی آمده و بحث بر سر این نیست، بلکه اگر قرار باشد بر روی کلیات توافق کنیم انگار اصلا توافق نکردیم. 

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: توافق روی کلیات مفهومی ندارد. آنچه که مهم است، توافق بر روی جزئیات است و اشکال دیگر توافق کلی این است که در حقیقت بستر و چارچوبی تعیین می‌شود که مذاکرات در جزئیات باید در آن وحدت صورت گیرد، یعنی همان کاری که در توافق ژنو صورت گرفت و امتیازات نقد را از ما گرفتند و نسیه ندادند. 

وی در پایان گفت: در حقیقت بیانات اخیر مقام معظم رهبری شلیک به پاشنه آشیل حریف است.

منبع: تسنیم
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب:سین شریعتمداری,بیانات اخیر ,رهبری شلیک, به پاشنه آشیل ,حریف است, سپیدار خبر:, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
 
سپیدار خبر: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی،وزیر بهداشت به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری عصر چهارشنبه در دومین روز سفر خود به کشور عراق در کربلای معلی حرمین حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را زیارت کردند.
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب: عکس/ ,هاشمی , بهترین نقطه, کره زمین ,سپیدار خبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی خبر داد
رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی گفت: مسعود علیزاده، سعید علیزاده، رضا خسوری و امین نظری شرکت کنندگان تیم جوانان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی ورزش های سه گانه کشور درخشیدند.

به گزارش sepidarkhabar: ، حسن خسروی رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان, از برگزاری مسابقات قهرمانی ورزش های سه گانه کشور خبر داد و اظهار داشت: مسابقات قهرمانی ورزش های سه گانه کشور از 25 بهمن ماه تا 28 بهمن ماه  با شرکت 18 استان در کیش برگزار شد.

 
رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی یادآور شد: از خراسان جنوبی سه تیم نونهالان، نوجوانان و جوانان به این مسابقات اعزام شدند.
 
خسروی با بیان اینکه تیم جوانان خراسان جنوبی مقام اول کشوری را نصیب خود ساختند ابراز امیدواری کرد و گفت: مسعود علیزاده، سعید علیزاده، رضا خسوری و امین نظری شرکت کنندگان تیم جوانان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی ورزش های سه گانه کشور درخشیدند.
 
رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی ناکید کرد: محسن صالحی و مسلم مهرپویا از داوران استان مسابقات قهرمانی ورزش های سه گانه کشور حضور داشتند.
 
خسروی با اشاره بر اینکه 18 استان در این مسابقات شرکت داشته اند خاطرنشان کرد: از هر استان چهار شرکت کننده در هر رده در مسابقات قهرمانی ورزش های سه گانه کشور داشته اند.
 
وی با توجه به اینکه مسعود علیزاده و سعید علیزاده به مدت دو سال عضو تیم ملی شدند ابراز داشت: مسعود علیزاده و سعید علیزاده در سال آینده به مسابقات آسیایی که در تایوان برگزار خواهد شد شرکت خواهند داشت.
 
رئیس هیئت ورزش های سه گانه خراسان جنوبی با بیان اینکه با حمایت مسئولان توان مقام آوری بیشتری در این رشته را داریم اظهار داشت: ورزش سه گانه یک ورزش پویای ثابت شده است و نیازمند سرمایه گزاری و تلاش مضاعف در این ورزش است.
 
خسروی در پایان تصریح کرد: حضور مسئولان در مراسم اسقبال از ورزش کاران کم رنگ بوده است. 
 
انتهای پیام/ ر

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب:کسب مقام اول ,کشور توسط تیم جوانان ,ورزش‌های سه گانه خراسان جنوبی,سپیدار خبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

به گزارش سپیدار خبر: فروش گوشی اس5 طرح چند روز کارکرده اما از نو تمیزتر 

فقط 300 هزار تومان

xl Samsung galaxy s5 2 624 گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس ۵ – Samsung Galaxy S5

با ضمانت سالم بودن

رنگ سفید

 جهت مشاهده توضیحات و امکانات به توضیحات مراجعه نمایید

 

برای خرید اینجا کلیک کنیـــــــــــــــــــــــــــــــــد

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب:فروش استثنایی, اس5 طرح فقط 300 تومان,اس5 باور نکردنی ارزان اینجا,سپیدار خبر, ج آنلاين بندر بازار , ارزان موبایل , موبایل سیدشاپ عرضه کننده انواع گوشی طرح اصلی و گوشی ,,, , موبایل سناتور قیمت خرید گوشی طرح اصلی سامسونگ آیفون چینی , گوشی موبایل ویسان مدل وی 9 (3جی ساپورت) طرح اصل ,,, , گوشی موبایل و تبلت طرح اصلی , موبایل سناتور خرید گوشی طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل , گوشی طرح اصلی , اینترنتی گوشی های اصل و طرح اصل بندر بازار , وبسايت رسمي گوشی طرح اصلي و چيني | فروش انواع گوشیهای ارزان و ,,, , موبایل21 گوشی طرح اصل , اینترنتی , طرح اصل , خرید و فروش گوشی موبایل طرح اصلی فول کپی اندرویدی ارزان قیمت ,,, , گوشی طرح اصل خرید اینترنتی گوشی طرح اصل فروشندگان گوشی های ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اصلی , گوشی های ارزان , معرفی بررسی و فروش گوشی های طرح اصلی , ‫خرید اینترنتی گوشی موبایل و تبلت طرح اصل | Facebook‬ , گوشی طرح اصل اپل , موبایل های طرح و کپی اصلی , خرید گوشی طرح اصل , موب آنلاین | اینترنتی موبایل , سايت خريد ايفون 5 چيني,سايت خريد گوشي هاي طرح اصل ارزان , بانه جی اس ام , خرید فروش پستی طرح اصل و فول کپی آیفون 6 , اپل بازار گوشی طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی فول کپی , اینترنتی ارزان موبایل شاپ , گوشی طرح اصل Galaxy S4 , بهترین گوشی های طرح اصلی درجه یک , اینترنتی زمین مارکت , گوشی آیفون طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی 16 گیگ , بهترین گوشی های طرح اصل , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس5 طرح اصلی کره ای , فروش گوشیهای طرح اصلی با اندروید و gps , گوشی آیفون 5S طرح اصل , خرید گوشی آیفون 6 طرح اصل | خرید ارزان , کالابست , همراه اول , خرید موبایل و تبلت کپی اصلی در بانه , موبایل تك , مرکز خرید گوشی و تبلت با طرح اصل: ارزان موب , ایترنتی | فروش پستی و چت , خرید پستی گوشی طرح اصلی گوشي طرح اصلي ,,, , اینترنتی سیدشاپ فروش گوشی های طرح اصلی اپل سامسونگ ,,, , گوشی های طرح اصلی و کلون مستربای , موبایل ارزان قیمت طرح اصل , ارزانترین سایت برای خرید اینترنتی گوشی های موبایل و تبلت طرح ,,, , همراه 110: صفحه اصلی , مشاوره درباره ی خرید گوشی های طرح اصل اندروید(کمکم کنین ,,, , فروش موبایلهای طرح اصل , خرید اینترنتی گوشی آیفون 6 طرح اصلی زیر قیمت , ایرانسل , گوشی های طرح اصلی , ارزان موبایل (گوشی طرح اصل) , اینترنتی گوشی چینی طرح اصل با کیفیت , اینترنتی گوشی های طرح اصل آیفون گلکسی اچ تی سی ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اندروید , فروش با تخفیف گوشی طرح اپل آیفون 5S , طرح گوشی آیفون 6 | طرح اصلی Apple iPhone 6 با اندروید 4,4,2 (3g) , گوشی باران , مشاوره خرید گوشی طرح اصل , خرید گوشی طرح اصل Sony Xperia , خرید پستی موبایل اس تری اندروید طرح اصل و گالاکسی اس 3 بهترین ,,, , اينترنتي گوشی های طرح اصل بندر بازار | تی نیاز , نمایندگی فروش گوشی طرح اصلی آیفون 6 پلاس با سیستم عامل اندروید , دیجی کالا شاپ ,::, گوشی طرح اصل , خرید گوشی موبایل و تبلت طرح اصل , بزرگترین اینترنتی موبایل در ایران , اینترنتی 4050 , موضوع: همکاری در فروش, مخصوص گوشی های طرح اصل راه اندازی شد ,,, , گوشی های فول کپی , خرید اینترنتی گوشی طرح سامسونگ گالکسی اس 5 3 جی , رایتل , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 , گوشی آی نیوv3 , خرید اینترنتی گوشی آیفون 5 اس طرح اصلی با بالاترین کیفیت , خرید اینترنتی گوشی طرح گلکسی اس 5 , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 +تکنولوژی3G , فروش ويژه انواع گوشي هاي موبايل آيفون طرح اصل با قيمت استثنائي , گوشیهای طرح اصل , فروش گوشي هاي طرح اصلي سامسونگ , خرید اینترنتی گوشی آیفون ۴ , اینترنتی داون لاود :: جستجوی وب :: گوشی آیفون 6 طرح اصلی ,,, , خرید اینترنتی گوشی طرح اصل iPhone 5S , فروش موبایل های طرح اصلی , خرید گوشی طرح اصلی اندروید چینی , گوشی موبایل اصل و طرح اصل , اینترنتی بازار 24 ساعته , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس۵ طرح اصلی کره ای , خریدگوشی موبایل طرح ایفون اصل iPhone 5S , فروش گوشی های طرح اصل بهترین کیفیت موجود , خرید اینترنتی گوشی موبایل apple iphone 5 طرح اصلی , گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی نوت 4 , گوشی طرح Samsung Galaxy S4 با سیستم عامل اندروید , آنلاين بندر بازار , ارزان موبایل , موبایل سیدشاپ عرضه کننده انواع گوشی طرح اصلی و گوشی ,,, , موبایل سناتور قیمت خرید گوشی طرح اصلی سامسونگ آیفون چینی , گوشی موبایل ویسان مدل وی 9 (3جی ساپورت) طرح اصل ,,, , گوشی موبایل و تبلت طرح اصلی , موبایل سناتور خرید گوشی طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل , گوشی طرح اصلی , اینترنتی گوشی های اصل و طرح اصل بندر بازار , وبسايت رسمي گوشی طرح اصلي و چيني | فروش انواع گوشیهای ارزان و ,,, , موبایل21 گوشی طرح اصل , اینترنتی , طرح اصل , خرید و فروش گوشی موبایل طرح اصلی فول کپی اندرویدی ارزان قیمت ,,, , گوشی طرح اصل خرید اینترنتی گوشی طرح اصل فروشندگان گوشی های ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اصلی , گوشی های ارزان , معرفی بررسی و فروش گوشی های طرح اصلی , ‫خرید اینترنتی گوشی موبایل و تبلت طرح اصل | Facebook‬ , گوشی طرح اصل اپل , موبایل های طرح و کپی اصلی , خرید گوشی طرح اصل , موب آنلاین | اینترنتی موبایل , سايت خريد ايفون 5 چيني,سايت خريد گوشي هاي طرح اصل ارزان , بانه جی اس ام , خرید فروش پستی طرح اصل و فول کپی آیفون 6 , اپل بازار گوشی طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی فول کپی , اینترنتی ارزان موبایل شاپ , گوشی طرح اصل Galaxy S4 , بهترین گوشی های طرح اصلی درجه یک , اینترنتی زمین مارکت , گوشی آیفون طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی 16 گیگ , بهترین گوشی های طرح اصل , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس5 طرح اصلی کره ای , فروش گوشیهای طرح اصلی با اندروید و gps , گوشی آیفون 5S طرح اصل , خرید گوشی آیفون 6 طرح اصل | خرید ارزان , کالابست , همراه اول , خرید موبایل و تبلت کپی اصلی در بانه , موبایل تك , مرکز خرید گوشی و تبلت با طرح اصل: ارزان موب , ایترنتی | فروش پستی و چت , خرید پستی گوشی طرح اصلی گوشي طرح اصلي ,,, , اینترنتی سیدشاپ فروش گوشی های طرح اصلی اپل سامسونگ ,,, , گوشی های طرح اصلی و کلون مستربای , موبایل ارزان قیمت طرح اصل , ارزانترین سایت برای خرید اینترنتی گوشی های موبایل و تبلت طرح ,,, , همراه 110: صفحه اصلی , مشاوره درباره ی خرید گوشی های طرح اصل اندروید(کمکم کنین ,,, , فروش موبایلهای طرح اصل , خرید اینترنتی گوشی آیفون 6 طرح اصلی زیر قیمت , ایرانسل , گوشی های طرح اصلی , ارزان موبایل (گوشی طرح اصل) , اینترنتی گوشی چینی طرح اصل با کیفیت , اینترنتی گوشی های طرح اصل آیفون گلکسی اچ تی سی ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اندروید , فروش با تخفیف گوشی طرح اپل آیفون 5S , طرح گوشی آیفون 6 | طرح اصلی Apple iPhone 6 با اندروید 4,4,2 (3g) , گوشی باران , مشاوره خرید گوشی طرح اصل , خرید گوشی طرح اصل Sony Xperia , خرید پستی موبایل اس تری اندروید طرح اصل و گالاکسی اس 3 بهترین ,,, , اينترنتي گوشی های طرح اصل بندر بازار | تی نیاز , نمایندگی فروش گوشی طرح اصلی آیفون 6 پلاس با سیستم عامل اندروید , دیجی کالا شاپ ,::, گوشی طرح اصل , خرید گوشی موبایل و تبلت طرح اصل , بزرگترین اینترنتی موبایل در ایران , اینترنتی 4050 , موضوع: همکاری در فروش, مخصوص گوشی های طرح اصل راه اندازی شد ,,, , گوشی های فول کپی , خرید اینترنتی گوشی طرح سامسونگ گالکسی اس 5 3 جی , رایتل , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 , گوشی آی نیوv3 , خرید اینترنتی گوشی آیفون 5 اس طرح اصلی با بالاترین کیفیت , خرید اینترنتی گوشی طرح گلکسی اس 5 , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 +تکنولوژی3G , فروش ويژه انواع گوشي هاي موبايل آيفون طرح اصل با قيمت استثنائي , گوشیهای طرح اصل , فروش گوشي هاي طرح اصلي سامسونگ , خرید اینترنتی گوشی آیفون ۴ , اینترنتی داون لاود :: جستجوی وب :: گوشی آیفون 6 طرح اصلی ,,, , خرید اینترنتی گوشی طرح اصل iPhone 5S , فروش موبایل های طرح اصلی , خرید گوشی طرح اصلی اندروید چینی , گوشی موبایل اصل و طرح اصل , اینترنتی بازار 24 ساعته , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس۵ طرح اصلی کره ای , خریدگوشی موبایل طرح ایفون اصل iPhone 5S , فروش گوشی های طرح اصل بهترین کیفیت موجود , خرید اینترنتی گوشی موبایل apple iphone 5 طرح اصلی , گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی نوت 4 , گوشی طرح Samsung Galaxy S4 با سیستم عامل اندروید , آنلاين بندر بازار , ارزان موبایل , موبایل سیدشاپ عرضه کننده انواع گوشی طرح اصلی و گوشی ,,, , موبایل سناتور قیمت خرید گوشی طرح اصلی سامسونگ آیفون چینی , گوشی موبایل ویسان مدل وی 9 (3جی ساپورت) طرح اصل ,,, , گوشی موبایل و تبلت طرح اصلی , موبایل سناتور خرید گوشی طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل , گوشی طرح اصلی , اینترنتی گوشی های اصل و طرح اصل بندر بازار , وبسايت رسمي گوشی طرح اصلي و چيني | فروش انواع گوشیهای ارزان و ,,, , موبایل21 گوشی طرح اصل , اینترنتی , طرح اصل , خرید و فروش گوشی موبایل طرح اصلی فول کپی اندرویدی ارزان قیمت ,,, , گوشی طرح اصل خرید اینترنتی گوشی طرح اصل فروشندگان گوشی های ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اصلی , گوشی های ارزان , معرفی بررسی و فروش گوشی های طرح اصلی , ‫خرید اینترنتی گوشی موبایل و تبلت طرح اصل | Facebook‬ , گوشی طرح اصل اپل , موبایل های طرح و کپی اصلی , خرید گوشی طرح اصل , موب آنلاین | اینترنتی موبایل , سايت خريد ايفون 5 چيني,سايت خريد گوشي هاي طرح اصل ارزان , بانه جی اس ام , خرید فروش پستی طرح اصل و فول کپی آیفون 6 , اپل بازار گوشی طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی فول کپی , اینترنتی ارزان موبایل شاپ , گوشی طرح اصل Galaxy S4 , بهترین گوشی های طرح اصلی درجه یک , اینترنتی زمین مارکت , گوشی آیفون طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی 16 گیگ , بهترین گوشی های طرح اصل , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس5 طرح اصلی کره ای , فروش گوشیهای طرح اصلی با اندروید و gps , گوشی آیفون 5S طرح اصل , خرید گوشی آیفون 6 طرح اصل | خرید ارزان , کالابست , همراه اول , خرید موبایل و تبلت کپی اصلی در بانه , موبایل تك , مرکز خرید گوشی و تبلت با طرح اصل: ارزان موب , ایترنتی | فروش پستی و چت , خرید پستی گوشی طرح اصلی گوشي طرح اصلي ,,, , اینترنتی سیدشاپ فروش گوشی های طرح اصلی اپل سامسونگ ,,, , گوشی های طرح اصلی و کلون مستربای , موبایل ارزان قیمت طرح اصل , ارزانترین سایت برای خرید اینترنتی گوشی های موبایل و تبلت طرح ,,, , همراه 110: صفحه اصلی , مشاوره درباره ی خرید گوشی های طرح اصل اندروید(کمکم کنین ,,, , فروش موبایلهای طرح اصل , خرید اینترنتی گوشی آیفون 6 طرح اصلی زیر قیمت , ایرانسل , گوشی های طرح اصلی , ارزان موبایل (گوشی طرح اصل) , اینترنتی گوشی چینی طرح اصل با کیفیت , اینترنتی گوشی های طرح اصل آیفون گلکسی اچ تی سی ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اندروید , فروش با تخفیف گوشی طرح اپل آیفون 5S , طرح گوشی آیفون 6 | طرح اصلی Apple iPhone 6 با اندروید 4,4,2 (3g) , گوشی باران , مشاوره خرید گوشی طرح اصل , خرید گوشی طرح اصل Sony Xperia , خرید پستی موبایل اس تری اندروید طرح اصل و گالاکسی اس 3 بهترین ,,, , اينترنتي گوشی های طرح اصل بندر بازار | تی نیاز , نمایندگی فروش گوشی طرح اصلی آیفون 6 پلاس با سیستم عامل اندروید , دیجی کالا شاپ ,::, گوشی طرح اصل , خرید گوشی موبایل و تبلت طرح اصل , بزرگترین اینترنتی موبایل در ایران , اینترنتی 4050 , موضوع: همکاری در فروش, مخصوص گوشی های طرح اصل راه اندازی شد ,,, , گوشی های فول کپی , خرید اینترنتی گوشی طرح سامسونگ گالکسی اس 5 3 جی , رایتل , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 , گوشی آی نیوv3 , خرید اینترنتی گوشی آیفون 5 اس طرح اصلی با بالاترین کیفیت , خرید اینترنتی گوشی طرح گلکسی اس 5 , خرید اینترنتی آنلاين بندر بازار , ارزان موبایل , موبایل سیدشاپ عرضه کننده انواع گوشی طرح اصلی و گوشی ,,, , موبایل سناتور قیمت خرید گوشی طرح اصلی سامسونگ آیفون چینی , گوشی موبایل ویسان مدل وی 9 (3جی ساپورت) طرح اصل ,,, , گوشی موبایل و تبلت طرح اصلی , موبایل سناتور خرید گوشی طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل , گوشی طرح اصلی , اینترنتی گوشی های اصل و طرح اصل بندر بازار , وبسايت رسمي گوشی طرح اصلي و چيني | فروش انواع گوشیهای ارزان و ,,, , موبایل21 گوشی طرح اصل , اینترنتی , طرح اصل , خرید و فروش گوشی موبایل طرح اصلی فول کپی اندرویدی ارزان قیمت ,,, , گوشی طرح اصل خرید اینترنتی گوشی طرح اصل فروشندگان گوشی های ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اصلی , گوشی های ارزان , معرفی بررسی و فروش گوشی های طرح اصلی , ‫خرید اینترنتی گوشی موبایل و تبلت طرح اصل | Facebook‬ , گوشی طرح اصل اپل , موبایل های طرح و کپی اصلی , خرید گوشی طرح اصل , موب آنلاین | اینترنتی موبایل , سايت خريد ايفون 5 چيني,سايت خريد گوشي هاي طرح اصل ارزان , بانه جی اس ام , خرید فروش پستی طرح اصل و فول کپی آیفون 6 , اپل بازار گوشی طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی فول کپی , اینترنتی ارزان موبایل شاپ , گوشی طرح اصل Galaxy S4 , بهترین گوشی های طرح اصلی درجه یک , اینترنتی زمین مارکت , گوشی آیفون طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی 16 گیگ , بهترین گوشی های طرح اصل , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس5 طرح اصلی کره ای , فروش گوشیهای طرح اصلی با اندروید و gps , گوشی آیفون 5S طرح اصل , خرید گوشی آیفون 6 طرح اصل | خرید ارزان , کالابست , همراه اول , خرید موبایل و تبلت کپی اصلی در بانه , موبایل تك , مرکز خرید گوشی و تبلت با طرح اصل: ارزان موب , ایترنتی | فروش پستی و چت , خرید پستی گوشی طرح اصلی گوشي طرح اصلي ,,, , اینترنتی سیدشاپ فروش گوشی های طرح اصلی اپل سامسونگ ,,, , گوشی های طرح اصلی و کلون مستربای , موبایل ارزان قیمت طرح اصل , ارزانترین سایت برای خرید اینترنتی گوشی های موبایل و تبلت طرح ,,, , همراه 110: صفحه اصلی , مشاوره درباره ی خرید گوشی های طرح اصل اندروید(کمکم کنین ,,, , فروش موبایلهای ط آنلاين بندر بازار , ارزان موبایل , موبایل سیدشاپ عرضه کننده انواع گوشی طرح اصلی و گوشی ,,, , موبایل سناتور قیمت خرید گوشی طرح اصلی سامسونگ آیفون چینی , گوشی موبایل ویسان مدل وی 9 (3جی ساپورت) طرح اصل ,,, , گوشی موبایل و تبلت طرح اصلی , موبایل سناتور خرید گوشی طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل , گوشی طرح اصلی , اینترنتی گوشی های اصل و طرح اصل بندر بازار , وبسايت رسمي گوشی طرح اصلي و چيني | فروش انواع گوشیهای ارزان و ,,, , موبایل21 گوشی طرح اصل , اینترنتی , طرح اصل , خرید و فروش گوشی موبایل طرح اصلی فول کپی اندرویدی ارزان قیمت ,,, , گوشی طرح اصل خرید اینترنتی گوشی طرح اصل فروشندگان گوشی های ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اصلی , گوشی های ارزان , معرفی بررسی و فروش گوشی های طرح اصلی , ‫خرید اینترنتی گوشی موبایل و تبلت طرح اصل | Facebook‬ , گوشی طرح اصل اپل , موبایل های طرح و کپی اصلی , خرید گوشی طرح اصل , موب آنلاین | اینترنتی موبایل , سايت خريد ايفون 5 چيني,سايت خريد گوشي هاي طرح اصل ارزان , بانه جی اس ام , خرید فروش پستی طرح اصل و فول کپی آیفون 6 , اپل بازار گوشی طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی فول کپی , اینترنتی ارزان موبایل شاپ , گوشی طرح اصل Galaxy S4 , بهترین گوشی های طرح اصلی درجه یک , اینترنتی زمین مارکت , گوشی آیفون طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی 16 گیگ , بهترین گوشی های طرح اصل , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس5 طرح اصلی کره ای , فروش گوشیهای طرح اصلی با اندروید و gps , گوشی آیفون 5S طرح اصل , خرید گوشی آیفون 6 طرح اصل | خرید ارزان , کالابست , همراه اول , خرید موبایل و تبلت کپی اصلی در بانه , موبایل تك , مرکز خرید گوشی و تبلت با طرح اصل: ارزان موب , ایترنتی | فروش پستی و چت , خرید پستی گوشی طرح اصلی گوشي طرح اصلي ,,, , اینترنتی سیدشاپ فروش گوشی های طرح اصلی اپل سامسونگ ,,, , گوشی های طرح اصلی و کلون مستربای , موبایل ارزان قیمت طرح اصل , ارزانترین سایت برای خرید اینترنتی گوشی های موبایل و تبلت طرح ,,, , همراه 110: صفحه اصلی , مشاوره درباره ی خرید گوشی های طرح اصل اندروید(کمکم کنین ,,, , فروش موبایلهای طرح اصل , خرید اینترنتی گوشی آیفون 6 طرح اصلی زیر قیمت , ایرانسل , گوشی های طرح اصلی , ارزان موبایل (گوشی طرح اصل) , اینترنتی گوشی چینی طرح اصل با کیفیت , اینترنتی گوشی های طرح اصل آیفون گلکسی اچ تی سی ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اندروید , فروش با تخفیف گوشی طرح اپل آیفون 5S , طرح گوشی آیفون 6 | طرح اصلی Apple iPhone 6 با اندروید 4,4,2 (3g) , گوشی باران , مشاوره خرید گوشی طرح اصل , خرید گوشی طرح اصل Sony Xperia , خرید پستی موبایل اس تری اندروید طرح اصل و گالاکسی اس 3 بهترین ,,, , اينترنتي گوشی های طرح اصل بندر بازار | تی نیاز , نمایندگی فروش گوشی طرح اصلی آیفون 6 پلاس با سیستم عامل اندروید , دیجی کالا شاپ ,::, گوشی طرح اصل , خرید گوشی موبایل و تبلت طرح اصل , بزرگترین اینترنتی موبایل در ایران , اینترنتی 4050 , موضوع: همکاری در فروش, مخصوص گوشی های طرح اصل راه اندازی شد ,,, , گوشی های فول کپی , خرید اینترنتی گوشی طرح سامسونگ گالکسی اس 5 3 جی , رایتل , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 , گوشی آی نیوv3 , خرید اینترنتی گوشی آیفون 5 اس طرح اصلی با بالاترین کیفیت , خرید اینترنتی گوشی طرح گلکسی اس 5 , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 +تکنولوژی3G , فروش ويژه انواع گوشي هاي موبايل آيفون طرح اصل با قيمت استثنائي , گوشیهای طرح اصل , فروش گوشي هاي طرح اصلي سامسونگ , خرید اینترنتی گوشی آیفون ۴ , اینترنتی داون لاود :: جستجوی وب :: گوشی آیفون 6 طرح اصلی ,,, , خرید اینترنتی گوشی طرح اصل iPhone 5S , فروش موبایل های طرح اصلی , خرید گوشی طرح اصلی اندروید چینی , گوشی موبایل اصل و طرح اصل , اینترنتی بازار 24 آنلاين بندر بازار , ارزان موبایل , موبایل سیدشاپ عرضه کننده انواع گوشی طرح اصلی و گوشی ,,, , موبایل سناتور قیمت خرید گوشی طرح اصلی سامسونگ آیفون چینی , گوشی موبایل ویسان مدل وی 9 (3جی ساپورت) طرح اصل ,,, , گوشی موبایل و تبلت طرح اصلی , موبایل سناتور خرید گوشی طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل , گوشی طرح اصلی , اینترنتی گوشی های اصل و طرح اصل بندر بازار , وبسايت رسمي گوشی طرح اصلي و چيني | فروش انواع گوشیهای ارزان و ,,, , موبایل21 گوشی طرح اصل , اینترنتی , طرح اصل , خرید و فروش گوشی موبایل طرح اصلی فول کپی اندرویدی ارزان قیمت ,,, , گوشی طرح اصل خرید اینترنتی گوشی طرح اصل فروشندگان گوشی های ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اصلی , گوشی های ارزان , معرفی بررسی و فروش گوشی های طرح اصلی , ‫خرید اینترنتی گوشی موبایل و تبلت طرح اصل | Facebook‬ , گوشی طرح اصل اپل , موبایل های طرح و کپی اصلی , خرید گوشی طرح اصل , موب آنلاین | اینترنتی موبایل , سايت خريد ايفون 5 چيني,سايت خريد گوشي هاي طرح اصل ارزان , بانه جی اس ام , خرید فروش پستی طرح اصل و فول کپی آیفون 6 , اپل بازار گوشی طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی فول کپی , اینترنتی ارزان موبایل شاپ , گوشی طرح اصل Galaxy S4 , بهترین گوشی های طرح اصلی درجه یک , اینترنتی زمین مارکت , گوشی آیفون طرح اصل , گوشی آیفون 6 طرح اصلی 16 گیگ , بهترین گوشی های طرح اصل , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس5 طرح اصلی کره ای , فروش گوشیهای طرح اصلی با اندروید و gps , گوشی آیفون 5S طرح اصل , خرید گوشی آیفون 6 طرح اصل | خرید ارزان , کالابست , همراه اول , خرید موبایل و تبلت کپی اصلی در بانه , موبایل تك , مرکز خرید گوشی و تبلت با طرح اصل: ارزان موب , ایترنتی | فروش پستی و چت , خرید پستی گوشی طرح اصلی گوشي طرح اصلي ,,, , اینترنتی سیدشاپ فروش گوشی های طرح اصلی اپل سامسونگ ,,, , گوشی های طرح اصلی و کلون مستربای , موبایل ارزان قیمت طرح اصل , ارزانترین سایت برای خرید اینترنتی گوشی های موبایل و تبلت طرح ,,, , همراه 110: صفحه اصلی , مشاوره درباره ی خرید گوشی های طرح اصل اندروید(کمکم کنین ,,, , فروش موبایلهای طرح اصل , خرید اینترنتی گوشی آیفون 6 طرح اصلی زیر قیمت , ایرانسل , گوشی های طرح اصلی , ارزان موبایل (گوشی طرح اصل) , اینترنتی گوشی چینی طرح اصل با کیفیت , اینترنتی گوشی های طرح اصل آیفون گلکسی اچ تی سی ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اندروید , فروش با تخفیف گوشی طرح اپل آیفون 5S , طرح گوشی آیفون 6 | طرح اصلی Apple iPhone 6 با اندروید 4,4,2 (3g) , گوشی باران , مشاوره خرید گوشی طرح اصل , خرید گوشی طرح اصل Sony Xperia , خرید پستی موبایل اس تری اندروید طرح اصل و گالاکسی اس 3 بهترین ,,, , اينترنتي گوشی های طرح اصل بندر بازار | تی نیاز , نمایندگی فروش گوشی طرح اصلی آیفون 6 پلاس با سیستم عامل اندروید , دیجی کالا شاپ ,::, گوشی طرح اصل , خرید گوشی موبایل و تبلت طرح اصل , بزرگترین اینترنتی موبایل در ایران , اینترنتی 4050 , موضوع: همکاری در فروش, مخصوص گوشی های طرح اصل راه اندازی شد ,,, , گوشی های فول کپی , خرید اینترنتی گوشی طرح سامسونگ گالکسی اس 5 3 جی , رایتل , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 , گوشی آی نیوv3 , خرید اینترنتی گوشی آیفون 5 اس طرح اصلی با بالاترین کیفیت , خرید اینترنتی گوشی طرح گلکسی اس 5 , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 +تکنولوژی3G , فروش ويژه انواع گوشي هاي موبايل آيفون طرح اصل با قيمت استثنائي , گوشیهای طرح اصل , فروش گوشي هاي طرح اصلي سامسونگ , خرید اینترنتی گوشی آیفون ۴ , اینترنتی داون لاود :: جستجوی وب :: گوشی آیفون 6 طرح اصلی ,,, , خرید اینترنتی گوشی طرح اصل iPhone 5S , فروش موبایل های طرح اصلی , خرید گوشی طرح اصلی اندروید چینی , گوشی موبایل اصل و طرح اصل , اینترنتی بازار 24 ساعته , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس۵ طرح اصلی کره ای , خریدگوشی موبایل طرح ایفون اصل iPhone 5S , فروش گوشی های طرح اصل بهترین کیفیت موجود , خرید اینترنتی گوشی موبایل apple iphone 5 طرح اصلی , گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی نوت 4 , گوشی طرح Samsung Galaxy S4 با سیستم عامل اندروید , ساعته , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس۵ طرح اصلی کره ای , خریدگوشی موبایل طرح ایفون اصل iPhone 5S , فروش گوشی های طرح اصل بهترین کیفیت موجود , خرید اینترنتی گوشی موبایل apple iphone 5 طرح اصلی , گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی نوت 4 , گوشی طرح Samsung Galaxy S4 با سیستم عامل اندروید , رح اصل , خرید اینترنتی گوشی آیفون 6 طرح اصلی زیر قیمت , ایرانسل , گوشی های طرح اصلی , ارزان موبایل (گوشی طرح اصل) , اینترنتی گوشی چینی طرح اصل با کیفیت , اینترنتی گوشی های طرح اصل آیفون گلکسی اچ تی سی ,,, , فروش موبایل های طرح اصلی وتبلت اندروید , فروش با تخفیف گوشی طرح اپل آیفون 5S , طرح گوشی آیفون 6 | طرح اصلی Apple iPhone 6 با اندروید 4,4,2 (3g) , گوشی باران , مشاوره خرید گوشی طرح اصل , خرید گوشی طرح اصل Sony Xperia , خرید پستی موبایل اس تری اندروید طرح اصل و گالاکسی اس 3 بهترین ,,, , اينترنتي گوشی های طرح اصل بندر بازار | تی نیاز , نمایندگی فروش گوشی طرح اصلی آیفون 6 پلاس با سیستم عامل اندروید , دیجی کالا شاپ ,::, گوشی طرح اصل , خرید گوشی موبایل و تبلت طرح اصل , بزرگترین اینترنتی موبایل در ایران , اینترنتی 4050 , موضوع: همکاری در فروش, مخصوص گوشی های طرح اصل راه اندازی شد ,,, , گوشی های فول کپی , خرید اینترنتی گوشی طرح سامسونگ گالکسی اس 5 3 جی , رایتل , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 , گوشی آی نیوv3 , خرید اینترنتی گوشی آیفون 5 اس طرح اصلی با بالاترین کیفیت , خرید اینترنتی گوشی طرح گلکسی اس 5 , خرید اینترنتی گوشی طرح آیفون 6 +تکنولوژی3G , فروش ويژه انواع گوشي هاي موبايل آيفون طرح اصل با قيمت استثنائي , گوشیهای طرح اصل , فروش گوشي هاي طرح اصلي سامسونگ , خرید اینترنتی گوشی آیفون ۴ , اینترنتی داون لاود :: جستجوی وب :: گوشی آیفون 6 طرح اصلی ,,, , خرید اینترنتی گوشی طرح اصل iPhone 5S , فروش موبایل های طرح اصلی , خرید گوشی طرح اصلی اندروید چینی , گوشی موبایل اصل و طرح اصل , اینترنتی بازار 24 ساعته , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس۵ طرح اصلی کره ای , خریدگوشی موبایل طرح ایفون اصل iPhone 5S , فروش گوشی های طرح اصل بهترین کیفیت موجود , خرید اینترنتی گوشی موبایل apple iphone 5 طرح اصلی , گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی نوت 4 , گوشی طرح Samsung Galaxy S4 با سیستم عامل اندروید , گوشی طرح آیفون 6 +تکنولوژی3G , فروش ويژه انواع گوشي هاي موبايل آيفون طرح اصل با قيمت استثنائي , گوشیهای طرح اصل , فروش گوشي هاي طرح اصلي سامسونگ , خرید اینترنتی گوشی آیفون ۴ , اینترنتی داون لاود :: جستجوی وب :: گوشی آیفون 6 طرح اصلی ,,, , خرید اینترنتی گوشی طرح اصل iPhone 5S , فروش موبایل های طرح اصلی , خرید گوشی طرح اصلی اندروید چینی , گوشی موبایل اصل و طرح اصل , اینترنتی بازار 24 ساعته , خرید پستی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس۵ طرح اصلی کره ای , خریدگوشی موبایل طرح ایفون اصل iPhone 5S , فروش گوشی های طرح اصل بهترین کیفیت موجود , خرید اینترنتی گوشی موبایل apple iphone 5 طرح اصلی , گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی نوت 4 , گوشی طرح Samsung Galaxy S4 با سیستم عامل اندروید ,هت مشاهده توضیحات و امکانات به توضیحات مراجعه نمایید , توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در گفتگو با نسل آگاه:
سپیدار خبر-بااطمینان گفت: طی همکاری بسیار خوب بین حج و زیارت استان و سازمان دانش آموزی استان؛ برنامه عمره مفرده برای دانش آموزان از تخفیف ویژه ای برخوردار است اما هزینه باقی مانده آن بر عهده خود دانش آموزان است

سپیدار خبر: محمدرضا بااطمینان رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار نسل آگاه ، اظهار داشت: از زمان استان شدن خراسان جنوبی، ده دوره عمره دانش آموزی در استان برگزار شده است.
 
وی با بیان اینکه امسال در قالب سه کاروان، 49 نفر دانش آموز عازم سرزمین وحی خواهند شد یادآور شد: 39 نفر از دانش آوزان با تلفیق استان یزد دهم اسفند ماه از کرمان اعزام خواهند شد.
 
بااطمینان خاطرنشان کرد: چهار نفر طی گروهی  یازده اسفند و هفت نفر طی گروهی دیگر  یک فروردین سال جدید عازم سرزمین وحی می شوند.
 
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره بر کاروان اعزامی ویژه اهل سنت ابراز داشت: هفت نفر از برادران اهل سنت طی کاروان ویژه اهل سنت کشور اعزام داشتیم.
 
 
یکی از وظایف سازمان دانش آموزی افزایش مهارت های اجتمایی است
 
بااطمینان یکی از وظایف سازمان دانش آموزی را افزایش مهارت های اجتمایی دانش آموزان دانست و افزود :برگزاری عمره دانش آموزی یکی از کارهایی می باشد که سازمان دانش آموزی در بحث مهارت های اجتمایی  دانش آموزان انجام می دهد.
 
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره بر برگزاری مراسم آموزشی و توجیهی عمره گزاران یادآور شد: عمره گزاران در این مراسم , مناسک ، اعمال حج ، قوانین عربستان، اماکن زیارتی عربستان و فعالیت های اردویی را آموزش می بینند.
 
 
تمامی مخارج سفر توسط دانش آموزان پرداخت می شود
 
بااطمینان ضمن بیان  اینکه تمامی مخارج سفر توسط دانش آموزان پرداخت می شود تصریح کرد: طی همکاری بسیار خوب بین حج و زیارت استان و سازمان دانش آموزی استان؛ برنامه عمره مفرده  برای دانش آموزان از تخفیف ویژه ای برخوردار است اما هزینه باقی مانده آن بر عهده خود دانش آموزان است.
 
 
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی یادآور شد: در سال گذشته 38 نفر و امسال با ایجاد سهمیه بیشتر 49 نفر عازم سفر سرزمین وحی شدند.
 
انتهای پیام/ر

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 1 اسفند 1393برچسب: 49 دانش آموز خراسان جنوبی ,عازم سرزمین وحی,تمامی مخارج سفر ,سپیدار خبر,توسط دانش آموزان پرداخت می شود, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 68 صفحه بعد