سپیدار خبر
 

 

این روزها اهالی شورای عالی کار در حال تعیین و تکلیف میزان حقوق کارگران در سال ۹۴ هستند اما واقعا حداقل حقوق کارگران در سال ۹۴ چقدر باید باشد؟ دلیل شما برای حقوق پیشنهادی چیست؟

sepidarkhabar.tk: از مهر. به انتهای سال نزدیک می شویم و بسیاری از کارگران این روزها رسانه ها را فقط با یک نیت رصد می کنند؛ میزان حقوف کارگران در سال آینده چقدر خواهد بود؟!

چندی پیش محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در رابطه با حقوق کارمندان در سال ۹۴ اعلام کرد: « با توجه به این که عمده هزینه های جاری را حقوق و دستمزد تشکیل می دهد، ما بنا بر پیش بینی تورم در سال آینده ومتوسطی که تا حدود ۱۴ درصد تخمین زده می شود درصد افزایش حقوق کارمندان نیز در ۱۴ درصد تعیین کرده ایم.» اما هنوز رقم دقیقی برای حقوق کارگران مشخص نیست.

برخی از کارشناسان معتقد هستند که این حقوق باید با توجه به نرخ تورم افزایش یابد و برخی دیگر خواهان تکرار افزایش حقوق سال گذشته هستند تا ۲۵ درصد به دریافتی کارگران اضافه شود. هرچند که امسال تورم کاهش یافته اما میزان قیمت‌کالاهای اساسی تغییری نیافته است.

در حال حاضر آخرین میزان اعلام شده نرخ تورم ۱۷.۸ است که اگر طی ماه‌های آینده کاهش نیابد دستمزد سال آینده کارگران حدود ۱۰۸ هزار تومان افزایش می‌یابد و حداقل حقوق ۶۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان کارگران به ۷۱۶ هزار تومان است.

اگر نرخ تورم به ۱۶ درصد برسد، میزان افزایش حقوق ۹۷ هزار تومان و حداقل دریافتی مشمولان قانون کار به ۷۰۵ هزار تومان خواهد رسید. اگر نرخ تورم حتی دو درصد کاهش و به ۱۵ درصد برسد، حداقل حقوق کارگران از ۶۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان به‌میزان ۹۱ هزار تومان افزایش و به ۶۹۹ هزار تومان خواهد رسید. اگر نرخ تورم به ۱۴ درصد برسد، میزان افزایش حقوق ۸۵ هزار تومان و حداقل دریافتی کارگران ۶۹۳ هزار تومان خواهد شد.

اما وزیر کار غیر از تورم عوامل دیگری را در تعیین حقوق کارگران دخیل می داند. ربیعی می گوید: « تورم، سبد هزینه خانوارها و سهم دستمزد در قیمت تمام شده به عنوان عوامل اثرگذار بر تعیین دستمزد هستند و رقم دستمزد باید با اتفاق نظر و تفاهم سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت در سایه نظام مترقی چانه زنی تعیین شود.»

هرچند که نظرات مختلفی در این زمینه ارائه می گردد و به طور مثال نادر قاضی پور عضو فراکسیون‌کارگری حداقل هزینه یک خانوار۴ نفره کارگری در ماه را ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برآ‌ورد کرد و درخواست ارائه بن و سبد کالا از سوی دولت برای کمک هزینه به کارگران و کارفرمایان‌ را اعلام کرد. اما شما چه میزان افزایش حقوق را برای کارگران عادلانه می دانید؟ دلیل شما برای رقم پیشنهادی چیست؟

 

نظر شما چیست؟

شما کاربران گرامی می توانید با ارسال نظرات خود ذیل این خبر در این بحث مشارکت کرده و در رابطه با میزان حقوق کارگران در سال ۹۴ نظرات خود را با خوانندگان ما درمیان بگذارید.

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 23 اسفند 1393برچسب:حداقل حقوق ,کارگران در سال ۹۴, چقدر باید باشد؟,حداقل حقوق کارگران, در سال ۹۴ چقدر باید باشد؟, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
سپیدار خبر: دکتر محمد نهاوندیان:


سابقه نداشت پس از ملی شدن نفت، به یک شخص بدون اخذ ضمانت‌های لازم نفت بدهند و آن شخص نفت را بفروشد و درآمدش را در اختیار نگه دارد و وقتی هم که سراغ او بروند دستشان، به چیزی بند نشود و حتی با انکار مواجه شوند!

سرویس اقتصادی سپیدار خبر: از تابناک. دکتر محمد نهاوندیان در گفت وگویی با روزنامه اطلاعات، با بیان اینکه به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران حوزه اقتصاد، ایران از ظرفیت‌های بسیاری برای ورود به عرصه اقتصاد جهانی برخوردار است، افزود: سابقه نداشت پس از ملی شدن نفت، به یک شخص بدون اخذ ضمانت‌های لازم نفت بدهند و آن شخص نفت را بفروشد و درآمدش را در اختیار نگه دارد و وقتی هم که سراغ او بروند دستشان، به چیزی بند نشود و حتی با انکار مواجه شوند!

دکتر محمد نهاوندیان :

وی در ادامه اظهار داشت:«از سوی دیگر کل این فرآیند هم مورد حمایت‌های برخی افراد و برخی دستگاه‌ها در مجموعه دولت قرار گرفته باشد.»

این تحلیلگر اقتصادی،تصریح کرد:«بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از متصدیان حکومتی انتظار داشتند امانتدار باشند نه اینکه طعمه جو!»

 


محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


 

 

درخواست رئیس فیفا از رئیس جمهور ایران؛

 

به گفته سپ بلاتر، ممنوعيت ورود زنان به استاديوم‌ها پس از آن سفر نيز تغيير نکرد: «اين وضعيت نمی‌تواند ادامه پيدا کند. من از حکومت ايران می‌خواهم که درهای استاديوم‌های کشور را بر روی زنان باز کند.»

سرویس ورزشی سپیدار خبر: از تابناک. آقای سپ بلاتر در مقاله‌ای برای مجله هفتگی فیفا نوشته که در سال ۲۰۱۳ وقتی به ایران سفر کرد، تنها با «شور و شوق عظیم عمومی» نسبت به فوتبال مواجه نشده، بلکه «قوانینی که زنان را از حضور در ورزشگاه‌ها منع می‌کند» نیز دیده است.

درخواست رئیس فیفا از رئیس جمهور ایران؛

رئیس فیفا افزوده که او در جریان ملاقات با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نیز این موضوع را مطرح کرده و گفته که «وضعیت غیر قابل تحمل» فعلی می‌تواند در «میان‌مدت تغییر کند».

درخواست رئیس فیفا از حسن روحانی:به زنان هم اجازه دهید در ورزشگاه ها بیایند

به گفته سپ بلاتر، ممنوعیت ورود زنان به استادیوم‌ها پس از آن سفر نیز تغییر نکرد: «این وضعیت نمی‌تواند ادامه پیدا کند. من از حکومت ایران می‌خواهم که درهای استادیوم‌های کشور را بر روی زنان باز کند.»

 

 
 
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


 

 

به گزارش «سپیدار خبر»، رسانه های مجازی تصویر یکی از تروریست های داعش را منتشر کرده اند پشت سر او یک پراید زرهی است.
 
تصویر پراید زرهی در دست داعش
 
در این تصویر پراید ایرانی به دست داعشی ها تغییر کاربری یافته و به یک خودروی زرهی تبدیل شده و روی آن یک توپ نصب کرده اند.
 
 
منبع: فرهنگ
 
انتهای پیام/ س.ع
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:تصویر پراید زرهی, در دست داعش,سپیدار آنلاین,سپیدار خبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

 

در این میان صادق زیبا کلام معتقد است رأی روحانی ریزش نکرده اما اگر هم ریزش کرده باشد و فرض کنیم این نظرسنجی درست باشد، یک درصد از کاهش محبوبیت را باید به مسائل اقتصادی نسبت داد اما بیشترین علت این کاهش محبوبیت به مسئله حصر باز می‌گردد(!)
سپیدار خبر: از کیهان. یک سایت حامی دولت از کاهش محبوبیت حسن روحانی خبر داد.

خبرگزاری آریا در گزارشی نوشت براساس نظرسنجی یک مؤسسه آمریکایی محبوبیت حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در آبان ماه امسال ۱۱ درصد کاهش یافته است. آریا در قسمت دیگری از گزارش خود این رقم را ۱۴ درصد عنوان کرد و نوشت: بی‌تردید این کاهش محبوبیت زنگ خطری برای رئیس دولت یازدهم است. کارشناسان عوامل متعددی را برای این کاهش احتمالی می‌شمارند. برخی می‌گویند نابسامانی‌های اقتصادی در کاهش محبوبیت روحانی نقش بسزایی ایفا خواهد کرد. سیاسیون همچنین معتقدند توافق هسته‌ای چندان نمی‌تواند رضایتمندی مردم را از دولت به دنبال داشته باشد. در این میان البته کارشناسانی هم هستند که می‌گویند این کاهش محبوبیت را باور نداشته روحانی همچنان محبوب است و وضعیت اقتصادی نیز بهتر از قبل است. محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در این رابطه گفت: آنطور که مردم از دولت انتظار داشتند شاید مطالباتشان تحقق پیدا نکرده است بنابراین لازم است دولت در بحث‌های اقتصادی اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در یک سال اخیر نه تنها برای افرادی که از نظر اقتصادی تحت فشار هستند کاری نشده بلکه سبد کالایی که برای نیازمندان در نظر گرفته شده بود نیز به دست افراد مستحق نرسیده است.

وی درباره نقش توافق هسته‌ای در افزایش محبوبیت دولت، گفت: شاید توافق هسته‌ای از نظر سیاسی بتواند رضایتمندی مردم از دولت را به دنبال داشته باشد اما از نظر اقتصادی من بعید می‌دانم توافق هسته‌ای روی مسائل اقتصادی تأثیری بگذارد. چرا که منشأ بیماری اقتصادی ما بیشتر درونی است لذا اگر ما به تولیدات داخلی توجه نداشته باشیم اقتصاد ما سالم نخواهد شد.
اما منصور حقیقت‌پور، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگرچه دولت آقای روحانی در حوزه سیاست خارجی و در زمینه هسته‌ای تلاش بسیاری می‌کند که جای تقدیر دارد اما دولت در بخش‌های دیگر کند است.

وی افزود: دولت در بخش فرهنگ و اقتصاد بسیار کند عمل می‌کند لذا باید در این دو حوزه تلاش بیشتری داشته باشد. در حال حاضر قضاوت درباره محبوبیت آقای روحانی زود است.

غلامعلی‌ جعفرزاده از نمایندگان حامی دولت نیز به آریا گفت: در دولت آقای روحانی دو ضعف وجود دارد اول اینکه ایشان تیم تبلیغاتی بسیار ضعیفی دارد و دوم اینکه در تیم آقای روحانی غضنفر زیاد است اصلاً توجیه نیستند که کدام کار به نفع دولت است و کدام کار به زیان دولت به این معنا آنها به خودی گل می‌زنند.

وی ادامه داد: بیان برخی از مطالب و موضوعات باعث کاهش محبوبیت ایشان شده است.

نماینده مردم رشت تأکید کرد: به جای اینکه آقای روحانی ابتکار عمل داشته باشد اما ایشان گم است و هر بار کسی یک حرفی می‌زند. به عبارت دیگر دولت در کارهایش قاطع نیست. وی با تأکید بر این مطلب که اگر دولت قاطع بود تا حالا بسیاری از مشکلات حل می‌شد، گفت: ترس برخی از عوامل دولت و مشاوره غلط برخی از دوستان به آقای روحانی دست به دست هم داده و روی افکار عمومی کار می‌کند.

در این میان صادق زیبا کلام معتقد است رأی روحانی ریزش نکرده اما اگر هم ریزش کرده باشد و فرض کنیم این نظرسنجی درست باشد، یک درصد از کاهش محبوبیت را باید به مسائل اقتصادی نسبت داد اما بیشترین علت این کاهش محبوبیت به مسئله حصر باز می‌گردد(!)

زیباکلام پیش از این گفته بود ۵۰ درصد رأی روحانی تصادفی و ۵۰ درصد دیگر به خاطر بد عمل کردن اصولگرایان بود؛ او برنامه‌ای نداشت.
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:چرا محبوبیت روحانی ۱۴, درصد کم شد؟,سپیدار آنلاین,سپیدار خبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

 

 

عکس/اینستاگرام هاشمی قبل از اجلاس خبرگان
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:عکس/اینستاگرام ,هاشمی قبل از اجلاس ,خبرگان,سپیدارآنلاین,سپیدارخبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
رقابت برای ریاست پایان یافت

 

آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری شد. هاشمی رفسنجانی نیز با 24 رای از کسب اکثریت آرا باز ماند.
به گزارش سپیدار خبر: از تسنیم. آیت‌الله محمد یزدی در رقابت با هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان شد + خبر تکمیلی

اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در هفدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان (دوره چهارم) با اکثریت آرا، آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری شد.

انتخابات ریاست مجلس خبرگان، در دور دور برگزار شد که در دور اول، آیات محمد یزدی، محمد مومن و هاشمی رفسنجانی کاندیدا شدند. البته آیت‌الله هاشمی شاهرودی نیز کاندیدا شده بودند که نهایتا، از کاندیداتوری انصراف داد.

در دور نخست، آیات محمد یزدی و هاشمی رفسنجانی با کسب اکثریت نسبی آرا به دور دوم انتخابات راه یافته و آیت‌الله مومن از کسب اکثریت نسبی باز ماند.

در دور دوم انتخابات نیز آیات محمد یزدی و اکبر هاشمی رفسنجانی دو کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری بودند که در جریان رای‌گیری، نهایتاً آیت الله محمد یزدی با کسب 47 رای (اکثریت آرا) رئیس مجلس خبرگان شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز با 24 رای از کسب اکثریت آرا باز ماند.

آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نائب رئیس پیشین مجلس خبرگان رهبری است.

نتایج نهایی شمارش آرا در دور نخست و دورم دوم انتخابات ریاست مجلس خبرگان

نتیجه دور اول انتخابات

آیت الله محمد یزدی  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آیت‌الله مومن آیت‌الله شاهرودی
35 رای 25 رای 13 رای  انصراف


نتیجه دور دوم انتخابات

آرای مأخوذه آیت‌الله یزدی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آرای باطله
73 رای 47 رای 24 رای 2 رای

 

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


 رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان:

دیدار خبرگان با رهبری

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج شنبه در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، تحقق «اسلام کامل» را خواست پروردگار متعال و هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی خواندند.

به گزارش سپیدار خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، ایشان با اشاره به ضرورت ارائه اسلام ناب در مقابل تلاش مستکبران برای ترویج اسلام هراسی در میان ملتها تأکید کردند: در بررسی علل و راه حلهای چالشهای موجود، باید از سطحی نگری پرهیز کرد و با ریشه یابی مسائل، به مدیریت منطقی آنها پرداخت. 

ایشان با اشاره به شخصیت، سوابق و خدمات آیت الله یزدی، انتخاب رئیس جدید خبرگان را انتخابی مناسب و بجا خواندند و خاطرنشان کردند: این انتخابات، بسیار متین، و بدون حاشیه های رایج برگزار شد و می تواند الگویی برای دیگر دستگاهها باشد.

رهبر انقلاب اسلامی با استناد به آیات متعدد قرآن مجید توجه به همه ارکان و احکام دین را، مطالبه اسلام برشمردند و تأکید کردند: در معارف اسلامی، چیزی به نام دین حداقلی نداریم و باید تحقق همه اجزاء اسلام و تحقق کامل دین مبین را هدف قرار داد و در این مسیر تلاش و حرکتِ رو به پیشرفت انجام داد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت همه ابعاد اسلام در «صورت و سیرت» آن افزودند: حفظ «سیرت اسلام» یعنی در همه ظرفیتهایی که حرکت عمومی کشور، مردم و مسئولان را شکل می دهد، اسلام، هدف و آرمان قرار گیرد و برای رسیدن به آن برنامه ریزی رو به کمال بشود و همه در این مسیر حرکت کنند.

ایشان قلدرهای جهانی را معارض اصلی حرکت به سمت تحقق اسلام کامل برشمردند و افزودند: ترویج اسلام هراسی بوسیله دستگاههای تبلیغاتی و سیاسی صهیونیستها، نشانه هراس آنها از نابودی منافع نامشروعشان است.

رهبر انقلاب با اشاره به برخی سخنان دشمنان نظام که می گویند دنبال تغییر رفتار جمهوری اسلامی هستیم نه تغییر نظام، افزودند: تغییر رفتارِ نظام، یعنی ملت ایران از لوازم حتمی حرکت به سمت تحقق آرمانهای خود و اجرای اسلامِ کامل کوتاه بیاید و این هدف، در واقع همان تغییر نظام و نابودی سیرتِ دین در حرکت عمومی نظام اسلامی است که این بار، از این طریق دنبال می شود.

ایشان پرهیز از برخورد منفعلانه با پدیده «اسلام هراسی» را کاملاً ضروری برشمردند و افزودند: اسلام هراسی در حقیقت ترجمه هراس و سراسیمگی زورگویان بین المللی از اسلام سیاسی و اسلام حاضر در متن زندگی ملتهاست که ملت ایران با انقلاب اسلامی پرچمدار ایجاد، تثبیت و تقویت آن شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای، تبدیل اسلام هراسی از تهدید به فرصت را کاملاً ممکن دانستند و افزودند: تلاش بیوقفه برای ترساندن ملتها و جوانان از اسلام، این پرسش را در کانون توجه افکار عمومی جهان قرار می دهد که علت این همه هجوم و حمله به اسلام چیست؟

رهبر انقلاب پاسخ صحیح به این پرسش را از طریق ارائه اسلام ناب به ملتها، دربر دارنده برکات بی پایان برشمردند و افزودند: باید همه توان خود را در این راه بکار بگیریم.

ایشان در تبیین ویژگی های اسلام ناب، خاطرنشان کردند: طرح اسلام طرفدار مظلوم و ضد ظالم، جوانان را در هر جای جهان، به ابتهاج و هیجان می آورد و به آنان می فهماند اسلام در حمایت از مظلومان و بی پناهان، برنامه عملی دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای، اسلام طرفدار عقلانیت، ضد «قشری گری و تحجر» و ضد اوهام و خرافات را از دیگر ابعاد اسلام ناب برشمردند و افزودند: باید اسلام متعهد در مقابل لاابالی گری، اسلام حاضر در متن زندگی مردم در مقابل اسلام سکولار، اسلام رحمت به ضعفا و اسلام جهاد با مستکبران را به جهان معرفی کنیم و از این طریق، پروژه اسلام هراسی دشمنان را به فرصتی برای جلب توجه ملتها به اسلام ناب تبدیل نماییم.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به چالشهای موجود میان ایران و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جمله موضوع هسته ای، افزودند: باید با پرهیز از سطحی نگری، چالشها و مشکلات موجود را ریشه یابی کرد و از این طریق به راه حل منطقی دست یافت.

ایشان به عنوان یک مثال عینی، به صدمات ناشی از تحریم ها اشاره و خاطرنشان کردند: موشکافی دقیق، آشکار می کند که علت آسیبهایی که بخاطر تحریم متحمل شده ایم، وابستگی کشور به نفت و اقتصاد دولتی و عدم حضور مردم در متن اقتصاد است.

رهبر انقلاب با طرح سئوالاتی مهم افزودند: آیا اگر اقتصاد کشور و زندگی ملت را به درآمد نفتی وابسته نمی کردیم و با پرهیز از ادامه اشتباه اوایل انقلاب مبنی بر دولتی شدن همه مسائل، مردم را حقیقتاً وارد فعالیتهای اقتصادی می کردیم دشمن می توانست با تحریم نفتی و تحریم دستگاههای دولتی، این آسیبها را وارد آورد؟

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: اگر مسائل را اینگونه ریشه یابی و علاج کنیم، مشکلات حل می شود و نگاهمان به محبت دشمن نخواهد بود.

رهبر انقلاب با اشاره به کارآیی این نگاه عمیق و منطقی در مدیریت چالشهای آشکار و پنهان با زیاده خواهان جهانی از جمله مسئله هسته ای افزودند: تیم هسته ای که رئیس جمهور محترم انتخاب کرده انصافاً خوب، امین، مورد قبول و دلسوزند و در حال کار و تلاشند اما با وجود این برادرانِ خوب، من نگرانم، چون طرف مقابل حیله گر و اهل خدعه و نیرنگ است و از پشت خنجر می زند.

ایشان با اشاره به یک اشتباه رایج مبنی بر اینکه اشخاص قدرتمند، نیازی به حیله گری ندارند افزودند: برخی فکر می کنند امریکا با این قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی، احتیاجی به نیرنگ و موذیگری ندارد اما برخلاف این تصور، امریکایی ها به حیله و فریب نیاز فراوانی دارند و الان هم همینگونه عمل می کنند و این واقعیت، ما را نگران می کند.

رهبر انقلاب با تأکید بر مراقبت از شگردهای امریکایی خاطرنشان کردند: امریکایی ها همیشه در آستانه زمان تعیین شده برای پایان مذاکرات، لحن خود را سخت تر، تندتر و خشن تر می کنند تا اهداف خود را محقق کنند که باید مراقب این حیله بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به سخنان سخیف و مشمئز کننده امریکایی ها در هفته ها و روزهای اخیر افزودند: یک دلقک صهیونیست در آنجا سخنانی گفت، مقامات امریکایی هم برای اینکه خود را کنار بکشند مطالبی گفتند اما در همان مطالب، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کردند که واقعاً حرف خنده آوری است.

ایشان خاطرنشان کردند: امریکایی ها و هم پیمانانشان در منطقه، خبیث ترین و جرارترین تروریستها یعنی «داعش» و امثال آن را ایجاد کردند و همچنان آنها را حمایت می کنند آن وقت اینگونه کارها را متوجه ملت ایران و نظام اسلامی می سازند!

رهبر انقلاب حمایت صریح دولت امریکا از دولت جعلی صهیونیست ها را یادآوری کردند و افزودند: واشنگتن از دولتی که رسماً به اقدامات تروریستی معترف است به زشت ترین شکل ممکن حمایت می کند و در عین حال جمهوری اسلامی را متهم می سازد.

رهبر انقلاب نامه اخیر سناتورهای امریکایی را حاوی نشانه های متعدد فروپاشی اخلاق سیاسی در نظام امریکا برشمردند و افزودند: همه کشورهای جهان طبق مقررات پذیرفته شده بین المللی، پس از تغییر دولتهایشان نیز به تعهدات خود پایبندند اما سناتورهای امریکایی رسماً اعلام می کنند اگر این دولت برود تعهدات او کأن لم یکن تلقی می شود، آیا این نهایت فروپاشی اخلاق سیاسی و متلاشی شدن درونی نظام امریکا نیست؟

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: مقامات جمهوری اسلامی کار خود را بلدند و می دانند اگر هم به توافقی برسیم چگونه عمل کنیم که دولت امریکا بعدها نتواند زیر آن بزند.

رهبر انقلاب همچنین با بزرگداشت یاد مرحوم آیت الله مهدوی کنی او را عالمی عامل و دارای مجاهداتی تأثیرگذار خواندند و غفران و رحمت الهی را برای آن عالم فقید مسئلت کردند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب، آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری گزارشی از برگزاری هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان بیان کرد.

آیت الله یزدی، بررسی روند مذاکرات هسته ای و مسائل داخلی کشور، تاکید بر لزوم تحقق عملی اقتصاد مقاومتی و پرهیز از شعار زدگی، ارائه گزارش از جایگاه اسلام در شرایط کنونی جهان و مسئله اسلام‌هراسی در غرب و نگرانی از برخی مسایل فرهنگی را از جمله مهمترین محورهای مباحث، نطق‌ها و مذاکرات اعضای مجلس خبرگان در اجلاسیه اخیر بیان کرد.

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:نامه سناتورهای امریکا ,نشانه فروپاشی اخلاق, سیاسی در نظام امریکاست,سپیدار خبر,سپیدارآنلاین, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

 امیر قلعه نویی:

امیر قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما تیم ما در دقایق پایانی بدشانس بود که نتوانست به گل تساوی برسد. البته دروازه بان تیم نفت هم عملکرد خوبی داشت.

به گزارش سپیدار خبر از مهر, امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر روز پنجشنبه تیمش برابر نفت تهران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند. ما از روی همان نقطه که در تمرینات کار کرده بودیم گل خوردیم. ما برنامه های نفت را می دانستیم ولی کمی بدشانس بودیم و چند موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

وی افزود: باید به مسئولان نفت، منصوریان و بیرانوند تبریک بگویم. اگر بیرانوند نبود ما چند گل می زدیم. البته آنها هم می توانستند تعداد گل هایشان را بیشتر کنند. ما هم دو بازیکن خود را نداشتیم. ما هنوز در کورس هستیم و فقط چهار امتیاز از صدر عقب هستیم و باید برویم نقاط ضعف را برطرف کنیم و برای بازی‎های آینده آماده شویم.

قلعه نویی در مورد رابطه اش با منصوریان گفت: این برد مبارک منصوریان و تیمش باشد. این فوتبال است و تمام شد. خودم توصیه کردم که منصوریان بیاید دنبال مربیگری. متاسفانه برخی‌ها فضاسازی می کنند که اتفاق درستی نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با رد اظهار نظر مسئولان باشگاه در مورد انتخاب داور این بازی گفت: نمی دانم این شایعات از کجا مطرح شده بود. این مسائلی غیر اخلاقی است که از سوی افرادی مطرح شده و نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

وی در مورد حضور کم تعداد تماشاگران در ورزشگاه گفت: شاید شب عید است و مردم به فکر خرید عید هستند. شاید هم مشکلات اقتصادی دارند و نمی توانند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم بعد از این تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ها بیشتر شود.

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:مقابل نفت بدشانس, بودیم,خودم گفتم ,منصوریان برود ,دنبال مربیگری,سپیدار خبر,سپیدار آنلاین, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

 

دختر ۱۸ ساله‌ای که با همدستی پسر مورد علاقه‌اش نقشه آدم ربایی خودش را کشیده بود دستگیر و همدستان خود را به پلیس معرفی کرد.
sepidarkhabar:  از باشگاه خبرنگاران. سرهنگ حجت نیک مرام فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر مفقود شدن دختر جوانش تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز شد. 

سرهنگ نیک مرام افزود: این زن اظهار داشت که دخترش حدود ۱۰ روز قبل از خانه خارج و مفقود شده است و نیز اطلاعاتی در مورد فرد نا‌شناسی که ادعا کرده دختر او را ربوده و درخواست مبلغ سه میلیون تومان در قبال آزادی فرزندش داشته در اختیار پلیس قرار داد. 

وی ادامه داد: مامورین کلانتری سیدی با تحقیقات گسترده و پی گیری سرنخ‌های موجود، متهم پرونده که در قرار با مادر دختر جوان قصد داشته مبلغ مورد نظر را نقد کند چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند. 

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: پلیس با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه این متهم را در بلوار طبرسی شمالی مشهد بازرسی کرد که در این عملیات دختر جوان به همراه پسر جوان و مرد دیگری که همدست آن‌ها بود، دستگیر شدند. 

وی اضافه کرد: دختر جوان در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کرد مادرش اصرار داشت او با پسر خاله‌اش ازدواج کند اما چون به فرد دیگری علاقمند بود با همدستی این پسر جوان نقشه آدم ربایی را کشید تا از مادرش انتقام بگیرد. 

سرهنگ نیک مرام  خاطر نشان کرد: در پی این اعترافات صریح، سه متهم پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:نقشه دختر 18 ساله ,برای دزیدن خودش,جنجال‌های تنفر ,از پسرخاله ,جنجال, تنفر,سپیدار خبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 68 صفحه بعد