سپیدار خبر
 

 كم كاري دولتي ها درباره عملي كردن مطالبه مهم مقام معظم رهبري و ورود فعال بسيج

برخی مدیرکل ها که اصلا با شنیدن نام اقتصادمقاومتی از سوی ما انگار تازه این نام را می شنوند.برخی علی رغم ندانستن مفهوم اصلی اقتصاد مقاومتی تمام اقدامات خود را در راستای اقتصاد مقاومتی دانستند
مدیران ,اقتصاد مقاومتی ,مهرمشرق ,خراسان جنوبی, مقاومت, سیاست ,بسیج سازندگی, مقام معظم رهبری ,مطالبات

به گزارش سپیدار خبر از مهرمشرق، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی 29 بهمن 92 از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد و از آن تاریخ تاکنون دولت، مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان کشوری و استانی موظف و مکلف به اجرا و اعمال این سیاست‌ها شده‌اند، با اين وجود به نظر مي رسد اين مطالبه در خراسان‌جنوبي كمتر از سوي مسئولان جدي گرفته شد و اين تنها بسيج بود كه توانسته در زمينه اقتصاد مقاومتي فعاليت هاي گسترده اي انجام دهد.

 فراموشي دولتي ها

كم كاري مسئولان دولتي درباره عملي كردن مطالبه رهبري درباره اقتصاد مقاومتي سبب شد تا پايگاه خبري خاورستان در گزارشي به اين موضوع بپردازد. در بخشي از اين گزارش آمده است. «حال با گذشت یک سال انتظار بیان و ارائه گزارش عملکرد و اقدمات عملی از سوی مسئولان بودیم.برخی خیلی شفاف حرف‌های خود را بیان کردند، البته برخی‌ها با این صراحت حرف زدن‌ها مخالف بودند و سریع موضع گرفتند.برخی دیگر هم تنها به گفتن چند حرف بسنده کردند.البته گفتنی است که برخی ها اصلا اهل مصاحبه نیستند.هر گاه به فرمانداران تماس گرفتیم یا فرصتی برای مصاحبه نداشتند یا از زیر بار جواب دادن شانه خالی کردند که تنها موفق به گفتگو با دو فرماندار استان شدیم. برخی مدیرکل ها که اصلا با شنیدن نام اقتصادمقاومتی از سوی ما انگار تازه این نام را می شنوند.برخی علی رغم ندانستن مفهوم اصلی اقتصاد مقاومتی تمام اقدامات خود را در راستای اقتصاد مقاومتی دانستند.به سراغ عالی ترین مقام دولت در استان رفتیم استاندار اقدام خود در خصوص اقتصادمقاومتی را سفر هیئت دولت به استان بیان کرد.

همچنين یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی توجه به تولید بومی است که در این راستا به فضای تولید و بازار سری زدیم.تولیدکننده ها و کسبه نیز نه تنها فضای تولید را اقتصادمقاومتی ندانستند بلکه تمام اقدامات در خصوص تولید را واردات عنوان کردند و از احاطه شدن فضای بازار توسط خارجی ها در ایران گلایه کردند.حتی در خراسان‌جنوبی همایشی هم در خصوص اقتصادمقاومتی برگزار نشد و مسئولان به سادگی از کنار سیاست های اقتصادمقاومتی گذشتند.

  بي توجه به ظرفيت هاي اقتصاد مقاومتي در استان

كم كاري دولتي ها در شرايطي است كه خراسان‌جنوبی از استان‌هایی است که می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش ویژه‌ای ایفا کند، در بخش کشاورزی این استان در زمینه تولید محصولاتی چون زرشک، زعفران، عناب، پسته، پنبه، شتر و انار رتبه دار در کشور است.در حوزه دامپروری و دامداری و تولید گوشت سفید و تخم‌مرغ نیز ظرفیت خوبی در استان خراسان جنوبی وجود دارد علاوه بر روستاییان عشایر استان نیز خودکفا در تولید هستند.

این استان حدود یک و نیم تن ذخایر معدنی و 371 معدن فعال دارد و حجم ذخیره قطعی معادن این استان بالغ بر 1.5 میلیارد تن برآورد شده که سالانه 7.7 میلیون تن آن استخراج می شود.مهم‌ترین معادن فعال استان شامل خاک صنعتی، زغال سنگ، مس، سنگ تزئینی، آهن و منیزیت است. استقرار و فعالیت  465 واحد صنعتی در استان و کارخانه های برجسته ای نشان دهنده ظرفیت بالای این استان در صنعت دارد.قالی‌بافی، سفالگری، رنگرزی، آهنگری، مسگری، حصیربافی، سبدبافی، نمدمالی، زیلوبافی، پارچه بافی، نوغان داری، ریسندگی، گلیم بافی، جاجیم بافی، زرگری، دباغی و سوزن‌دوزی، از جمله صنایع دستی خراسان‌جنوبی هستند.

در زمینه گردشگری نیز استان در کشور مثال‌زدنی است و آثاردیدنی و تاریخی در این استان ثبت شده است که باید با استفاده از ظرفیت این بخش به تحقق اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشاند.حال با وجود این ظرفیت ها در استان مسئولان به سادگی از کنار سیاست هایی گذشتند که چند سالی است مقام معظم رهبری به عناوین مختلف موضوع اقتصاد را در شعار سال یادآورمی شوند و بر اساس این مقوله سال‌های اخیر را با مسائل اقتصادی اعم از نوآوری و شکوفایی، اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و همت و کار مضاعف و امسال نیز اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و میریت جهادی نامگذاری کرده‌اند که بیانگر این است که ایشان آسیب‌ها را به خوبی شناسایی کرده‌اند که اگر مسئولان نگاه عملیاتی و اجرایی به این فرمایشات رهبری داشتند امروز به نقاط قابل قبول و موفق‌تری دست می‌یافتیم.

 انتقاد از بي توجهي مسئولان

بي تفاوتي مسئولان به اقتصاد مقاومتي واكنش‌هايي را به همراه داشت. از جمله آن مي‌توان به صحبت‌هاي سردار نظري فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اشاره كرد. سردار نظري در اين باره گفته است:«در روزهای پایانی سال متاسفانه شاهد عدم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در سطح مورد توجه مقام عظمای ولایت هستیم و این به دلیل عدم باور صحیح جامعه ما در مقاومت در اقتصاد است.»

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام‌جمعه طبس هم به 29 بهمن 92 سالروز ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت:« در شهرستان طبس علی رغم پیگیری مسئولین فرمانداری، شورای اسلامی و نماینده مردم در مجلس هیچ اقدام چشمگیر و مثمر ثمری در تحقق اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.مسئولین شهرستان پیگیر راه اندازی طرح هایی از قبیل کک و فولاد طبس و همچنین طرح بندر خشک در طبس بودند که با افتتاح و راه اندازی این طرح ها بیش از 5 هزار نفر سرکار می شدند اما تا این لحظه هیچ کدام عملیاتی نشده است.»امام جمعه طبس با انتقاد از وزارت کشور در خصوص واردات صدها ماشین خارجی، گفت:«ادارات ما باید در بحث اقتصاد مقاومتی پیشگام باشند نه اینکه استانداری زیر پای هر فرماندار ماشین 140 میلیونی کره ای بیاندازد و مدیران ادارات ما به دنبال زیباسازی اتاق های ریاست خود و برگزاری سمینارهای کذایی و میهمانی های تجملاتی باشند.

مهاجرایان مقدم با بیان اینکه یکی از مهم ترین چیزهایی که به استقلال و اقتصاد مقاومتی ضربه می زند قاچاق است، افزود:«دولت با حمایت از تولید کننده داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و ورود کالاهای خارجی و مردم با مصرف تولیدات داخلی باید به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.تحقق اقتصاد مقاومتی در استان نیازمند اراده جدی مردم و مسئولین، قناعت، قطع امید از کشورهای خارجی و بیگانه و دلبستن به ظرفیت های داخلی می باشد.»امام جمعه طبس در پایان با اشاره به اینکه استفاده از کالاهای داخلی نیارمند فرهنگ سازی می باشد، یادآور شد:«ادارات نباید از وسایل خارجی استفاده کنند و در تحقق اقتصاد مقاومتی ادارات باید پیشگام مردم حرکت کنند اما متاسفانه در دو سه ماه اخیر ما شاهد استفاده فرمانداران از ماشین های کره ای در دولت تدبیر و امید هستیم و به نظر من استاندار باید پژو، فرماندار روآ و امام جمعه باید پراید داشته باشد.»

 بسيج فعال در اقتصاد مقاومتي

بر خلاف دولتي ها، بسيج نقش گسترده اي در عملي كردن شعار رهبري در باب اقتصاد مقاومتي داشته است و در اين باره فعاليت هاي گسترده اي را در سطح روستاها و شهرهاي استان انجام داده است. محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار مهرمشرق با بیان اینکه زمانی کشور از تحریم های اقتصادی کمترآسیب می بیند که جلوی واردات بی رویه و بی سامان گرفته شود گفت:« اقتصاد مقاومتی حلقه مفقوده اقتصادی کشور است که اگر درست تبیین شود مطئنا اقتصاد ما نیازی به خارج نخواهد داشت.»

وي به برنامه هاي بسيج درباره اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و افزود:« اقتصاد روستا و توانمندی روستا اولین گام بسیج سازندگی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی بوده است که اگر در روستاها شغل ایجاد شود شاهد مهاجرت نخواهيم بود. شناسایی استعدادهای منطقه و به خصوص ایجاد مشاغلی که به آب کمتری احتیاج داشته باشد از اهداف ما در روستا بود که در این زمینه 284 کارگاه کمک اشتغال مقاومتی با تسهیلاتی بالغ بر 2میلیارد ریال درسال گذشته و 405 کارگاه کمک اشتغال امسال ایجاد شد که تسهیلاتی بالغ بر 3میلیارد ریال به این کارگاه اعطا شد.»

زهرابي از جمله عرصه های اقتصاد مقاومتی استان را کارگاه های تولید قارچ، ورمی کمپوست، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، شتر مرغ، ماکیان، آبزیان، زنبور عسل، گلخانه، زعفران و پرورش دام سبک و سنگین دانست و اظهار داشت:«در برنامه هايمان ساخت استخر ذخیره آب، لوله کشی اولويت هاي ما در روستاها است و با توجه به اینکه استان کم آبی هستیم باید محصولاتی را تولید کنیم که به آب کمتری احتیاج دارد تولید شود .ایجاد هسته فلاحین در بین کشاورزان منطقه از ديگر فعاليت هاي بسيج است . در اين طرح كشاورزان تجربیات هم در سه مرحله کاشت و داشت برداشت را به همديگر منتقل کنند و معمولا در این هسته یکی از کشاورزان نمونه مدیر حلقه است.»

 

 

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


 

یک جوان ۲۰ ساله با صرف ۳۰هزار پوند سعی کرد خود را به ” کن ” عروسک مذکر مجموعه باربی تبدیل کند. او میگوید این آرزوی دیرینه او بوده که به حقیقت پیوسته است.

پسری که با جراحی های متفاوت خودش را شبیه عروسک کرد!! + عکس

سپیدارخبر: او یک برزیلی است و تا کنون ۴ عمل جراحی شامل بینی ، چانه، فک ، تزریق سیلیکون به سینه انجام داده است تا هرچه بیشتر شبیه ” کن ” باشد.

 

او اضافه میکند دوست دارد یک مدل باشد ، او عاشق عروسک است و هنگامیکه در ۱۶ سالگی در یک رقابت مدلینگ برنده شد تصمیم گرفت یک عروسک زنده باشد. او میگوید همه اطرافیانم به من میگفتند شبیه عروسک هستم و همین باعث شد تصمیم به جراحی بگیرم.
او برای حضور در برنامه های تلویزیونی ۱۰ هزار پوند میگیرد و به زودی یک ثروتمند تمام عیار خواهد شد.

منبع:روزگذر
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


 

خزاعی پیمانکار سابق دفاعی امریکا

 

به گزارش آسوشیتدپرس از هارتفورد، یک پیمانکار سابق دفاعی امریکا که به ارسال اطلاعات حساس درباره برنامه های هواپیماهای جنگی امریکا به کشورش ایران در ازای بدست آوردن شغلی در این کشور متهم شده بود، روز چهارشنبه اظهار بیگناهی کرد.
ايراني متهم به ارسال اطلاعات جنگنده هاي امريکايي به ايران اظهار بيگناهي کرد
گروه بین الملل، به گزارش آسوشیتدپرس از هارتفورد، یک پیمانکار سابق دفاعی امریکا که به ارسال اطلاعات حساس درباره برنامه های هواپیماهای جنگی امریکا به کشورش ایران در ازای بدست آوردن شغلی در این کشور متهم شده بود، روز چهارشنبه اظهار بیگناهی کرد.

به گزارش سپیدار خبر،
«مظفر خزاعی» که در صورت محکومیت با مجازاتی معادل 20 سال حبس مواجه است ، در دادگاه فدرال درباره ادعای نقض قانون کنترل صادرات تسلیحات اظهار بی گناهی کرد.

دادستان های فدرال گفتند خزاعی که سابقا در منچستر زندگی می کرده است، اطلاعاتی را درباره موتورهای جنگنده های اف- 35 و اف - 22 ، از سه کارفرما از جمله «پرات و ویتنی» Pratt ampersand Whitney مستقر در هارتفورد شمالی ربوده است.

به گفته مسئولان ، وی طی سال های 2009 تا 2013 تلاش می کرد این اطلاعات را در ازای بدست آوردن شغلی در زمینه دانشگاههای دولتی چند گانه در ایران، در اختیار ایران قرار دهد.
به گفته دادستانهای امریکا، خزاعی در ماههای نوامبر و دسامبر 2009 ، ایمیل هایی حاوی اطلاعات مربوط به برنامه حمله مشترک این جنگنده ها را در اختیار فردی در ایران قرار می داده است. وی در این ایمیل ها دانش و مهارت هایی را که درخلال همکاری با پیمانکاران دفاعی امریکا بدست آورده بود، در اختیار ایران قرار می داد.

اسناد دادگاه نشان می دهد که خزاعی در یکی از این ایمیل ها خطاب به شخصی در ایران نوشته بود که برخی از این اطلاعات بسیار کنترل شده است ... و من دارم خطر بزرگی می کنم. لطفا پس از دانلود کردن این دو فایل پاور پوینت، همه مطالب را بلافاصله حذف کنید.»

همچنین در نوامبر 2013 مأموران گمرک در «لانگ بیچ» کالیفرنیا ، محموله ای را که از سوی خزاعی به مقصد ایران تهیه و آماده سازی شده بود، توقیف کردند. دادستان های امریکایی گفتند این محموله شامل جعبه ها و بسته های متعدد و رسانه دیجیتالی حاوی هزاران سند بوده که دستور العمل های فنی حساس، برگه های مشخصات، نقشه های فنی و سایر موضوعات اختصاصی مربوط به موتورهای این جت جنگنده را شامل می شده است.

خزاعی ژانویه 2014 در فرودگاه بین المللی «نوارک لیبرتی» در نیوجرسی قبل از آن که سوار هواپیما به مقصد ایران بشود، بازداشت شد. مسئولان امریکایی همچنین گفتند در آن تاریخ اطلاعات حساس مشابهی را درباره موتورهای جت جنگنده در لوازم شخصی خزاعی کشف کردند.
هوبرت سانتوز ، وکیل مدافع خزاعی گفته است استنباط و نتیجه گیری دولت در این که خزاعی سعی می کرده است به دولت ایران کمک کند ، اشتباه است و متهم کردن وی اقدام نادرستی است زیرا او یک شهروند ایرانی است.

وی افزود خزاعی تلاش می کرد به عنوان استاد در ایران شغلی بدست آورد و برای همین منظور قصد داشت دانشگاهی در ایران تاسیس کند .
 
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


سپیدار خبر: عملیات مشترک امریکایی- سعودی علیه پایگاه اجتماعی روحانی؛

 

یک موسسه امریکایی که در زمینه خدمات پژوهشی و مشاوره‌ای و بازاریابی از جمله انجام نظرسنجی فعالیت می‌کند، در گزارش جدید خود که ادعا کرده از انجام یک نظرسنجی از مردم ایران تولید شده است، ادعا کرد که محبوبیت دکتر روحانی در 3 ماه گذشته کاهش یافته است.

محبوبیت روحانی کاهش یافته است!گروه سیاسی، یک موسسه امریکایی که در زمینه خدمات پژوهشی و مشاوره‌ای و بازاریابی از جمله انجام نظرسنجی فعالیت می‌کند، در گزارش جدید خود که ادعا کرده از انجام یک نظرسنجی از مردم ایران تولید شده است، ادعا کرد که محبوبیت دکتر روحانی در 3 ماه گذشته کاهش یافته است.

به گزارش سپیدار خبر،
بر اساس گزارشی که سایت العربیه وابسته به خاندان سلطنتی سعودی با ذوق و شوق از موسسه امریکایی آی‌پز  (Information and Public Opinion Solutions LLC)منتشر کرده، برپایه این نظر سنجی آمار کسانی که عملکرد حسن روحانی را به طور کلی رضایت بخش می‌دانند، با تقریبا 9 درصد کاهش نسبت به ماه آبان 1393 به 49 درصد رسید.


آی‌پُز، ادعا کرده که "در یک نظرسنجی تلفنی، نظر مردم را در مورد عملکرد رئیس‌جمهوری ایران در یک طیف پنج قسمتی مورد بررسی قرار داده است و مطابق یافته‌های این نظرسنجی که طی روزهای 25 و
26 بهمن ماه انجام شده، 39 درصد از عملکرد حسن روحانی «راضی» هستند و 10 درصد هم عملکرد او را «تاحدی رضایت بخش» می‌دانند.

در مقابل 22 درصد از عملکرد روحانی «اظهار نارضایتی» می‌کنند و 7 درصد هم از عملکرد او «تاحدی ناراضی» هستند. در میانه این طیف، 14درصد عملکرد رئیس‌جمهوری ایران را «متوسط» می‌دانند. حدود 8 درصد هم به این سئوال پاسخ نداده‌اند یا گزینه‌های دیگری را بیان کرده‌اند.
این در حالی است که در نظرسنجی که آذر ماه گذشته انجام شد آمار کسانی که عملکرد حسن روحانی را به طور کلی رضایت بخش می‌دانستند، کمی بیشتر از 2 برابر کسانی بود که از عملکرد او ناراضی بودند."

این موسسه نتیجه‌گیری کرده است که عواملی چون به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای و مشکلات اقتصادی مردم به ویژه با نزدیک شدن روزهای پایانی سال جاری شمسی، می‌تواند بر نظر مردم درباره عملکرد حسن روحانی، موثر بوده باشد
.
آذرماه گذشته نیز همین موسسه یک نظرسنجی درباره پیش بینی ایرانی‌ها از رابطه ایران و آمریکا بعد از توافق هسته‌ای انجام داد و ادعا  کرد که "برپایه نتایج این نظرسنجی، 39 درصد ایرانی‌ها معتقدند روابط ایران و آمریکا پس از توافق هسته‌ای، بهتر می‌شود، 32درصد بر این باورند که تغییری نمی‌کند، 6درصد هم گفتند روابط ایران و آمریکا بد‌تر خواهد شد و 23درصد به گزینه‌های دیگر رای دادند.»

گفتنی است انتشار نتایج جهت‌دار نظرسنجی‌ها توسط موسسات غربی و بخصوص امریکایی، یکی از شگردهای ثابت منفعل کردن حرکت دولت‌های ضد استکباری و ضد استعماری است؛ این موسسات ابتدا با انتشار نتایجی، دولت مخالف دولت امریکا را منفعل و ضعیف و در مواردی غیر مردمی نشان داده و در جمع‌بندی نتایج، همانند گزارش فوق، به نحوی گزاره‌هایی را به طور مستقیم یا غیر مستقیم القا می‌کنند که نشان دهد دلیل نتایج مزبور به عدم همگرایی با امریکا و نظام سلطه باز می‌گردد.

محبوبیت روحانی کاهش یافته است!


این در حالی است که بر خلاف ادعای موسسه مزبور، گزارش های واقعی از داخل کشور و استقبال های گسترده از رئیس جمهور در سفرهای استانی نشان می دهد، نه تنها از محبوبیت وی و دولت کاسته نشده است، بلکه به دلیل جدیت دولت در عمل به وعده

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 8 اسفند 1393برچسب: محبوبیت ,روحانی, کاهش, یافته است!,سپیدارخبر, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

 

به گزارش سپیدار خبر, از ایران ناز. یک پسر 13ساله که در مقابل دوستانش به یک زن 20ساله تجاوز کرده بود بعد از آن‌ که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به 3سال حبس محکوم شد.

 

در ماه سپتامبر سال گذشته بلال خان در مقابل دیدگان دوستان 10 و 11 ساله خود به یک زن در Stoke-on-Trent واقع در انگلیس حمله و به او تجاوز کرد.
عکس پسر متجاوز
بعد از انجام این کار او محکوم به گذراندن 3سال در موسسه خلافکاران جوان شد. یک قاضی بعد از شنیدن جزئیات حمله از زبان خان محدودیت‌هایی در مورد رسانه‌ای شدن نام او اعمال کرد. خان از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن او از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.
خان هم چنین کیف این زن را که شامل یک دستگاه تلفن و یک iPod بود سرقت کرد و آن‌هارا به فروش رساند. اما بعد از این کار در نهایت او محکوم به 3 سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند. این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی در انگیس مرتکب شود به 8 یا 9 سال زندان محکوم می‌شود. قربانی این حمله بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی شده است.
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


 

به گزارش سپیدار خبر, از ایرنا. ساعت 24- جولی بیشاپ وزیر امور خارجه استرالیا روز پنجشنبه از گسترش حضور زنان این کشور در گروه تروریستی داعش به عنوان جهاد به اصطلاح نکاح خبر داد.
داعشی شدن زنان استرالیایی برای جهاد موسوم به نکاح
 
 وزیر امور خارجه استرالیا، گفت که حدود ۴۰ زن استرالیایی تاکنون در بین گروه تروریستی داعش شناسایی شده اند.

وی گفت که این افراد در فعالیت های تروریستی در سوریه، عراق و استرالیا مشارکت دارند و یا در به اصطلاح جهاد نکاح شرکت دارند.

علمای شیعه و اهل سنت در جهان اسلامی با نکوهش از فعالیت های گروه داعش، جهاد نکاح تکفیری ها را در حقیقت همان جهاد فحشا می دانند.

براساس گزارش شبکه خبری ای.بی.سی استرالیا، بیشاپ با ارائه این آمار در مجلس این کشور، افزایش پیوستن تعداد دختران جوان استرالیایی به گروه تکفیری داعش را تایید کرد.

وی گفت که تروریست های داعش از این دختران جوان به عنوان برده جنسی و در برخی موارد به عنوان بمبگذار انتحاری استفاده می کنند.

وزیر امور خارجه استرالیا، گفت: بیشتر این زنان قصد دارند به شوهران تروریست خود بپیوندند و برخی در ظاهر به دنبال پیدا کردن شریک یا به اصطلاح شرکت در جهاد نکاح هستند. حمایت از سازمان های تروریستی اهداف این زنان است.

به گفته وی، زنان در حال حاضر یک پنجم تروریست های خارجی در بین گروه تروریستی داعش را به خود اختصاص داده اند و بیش از ۵۰۰ نفر از آن ها از کشورهای غربی به سوریه و عراق سفر کرده اند.

سازمان ملل متحد پیشتر در گزارشی اعلام کرد: در سال های اخیر حدود ۱۵ هزار نیروی افراطی خارجی از ۸۰ کشور دنیا در قالب گروه هایی چون داعش در سوریه و عراق فعالیت داشته اند.

برخی گزارش ها نشان می دهد دستکم ۶۰ زن از فرانسه، ۵۰ زن از انگستان، ۴۰ زن از آلمان و ۱۴ زن از اتریش که بین ۱۶ تا ۲۴ سال دارند با تروریست های داعش همکاری دارند و به ازدواج آن ها در آمده اند.

جرج براندیس دادستان کل استرالیا نیز اخیرا اعلام کرد افسونگری کاذب تبلیغات گروه های تروریستی به ویژه داعش مستقر در سوریه و عراق موجب شده تا بر تعداد زنان جوان استرالیایی که به این گروه تروریستی می پیوندند، هر روز بیشتر و بیشتر شود.

وی گفت تا شش ماه قبل بیشتر دغدغه دستگاه قضایی استرالیا گرایش مردان استرالیایی به داعش بود، اما برآورد سازمان امنیت ملی این کشور حاکی است که امروزه تمایل زنان جوان این کشور برای سفر به سوریه و عراق و جنگ کردن در کنار داعش بیش از مردان شده است.

براساس قانون استرالیا هر شهروند این کشور که برای پیوستن به گروه های تروریستی نام نویسی کند تا ۱۰ سال زندانی خواهد شد.
 

 

 

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:داعشی شدن, زنان استرالیایی, برای جهاد موسوم, به نکاح,زنان استرالیایی داعشی شدن , توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند
نگاهی به آخرین افتخارآفرینی‌های انحراف جنسی در سرزمین آرمانی غرب‌زدگان وطنی

 

همه‌ی این‌ها وقتی بیشتر مایه‌ی تأسف می‌شود که می‌بینیم عده‌ای خودباخته در ایران هستند که امریکا، با این شرایط وحشت‌بارش آرمان آنها محسوب می‌شود و این آرمان کذایی را در جامعه تبلیغ می‌کنند. خوب است قبل از پذیرش هر نوع تبلیغ چنین افرادی، به اهل موضوع مورد تبلیغ آنها نگاهی دقیق داشته باشیم تا ببینیم به سمت چه واقعیتی دعوت می‌شویم.

گروه فرهنگی - فساد جنسی در امریکا، این روزها دیگر حکومت و جامعه و نخبگان نمی‌شناسد. در سطح دولت مردان، وزیر خارجه آمریکا‌ "رندی بری" را به عنوان نخستین نماینده ویژه منحرفان جنسی معرفی کرد. این دیپلمات آمریکایی مأموریت یافته از حقوق آنها در سراسر جهان دفاع کند!

به گزارش سپیدار خبر، از بولتن. دویچه وله با پوشش این خبر آورده است: «وزیر خارجه آمریکا در مراسم معرفی بری در واشنگتن تصریح کرد: دفاع و گسترش حقوق اولیه دگرباشان جنسی هسته اصلی وظایف این نماینده، در راستای دفاع از حقوق بشر است که قلب و وجدان سیاست ماست.»[!]

رندی بری که خود نیز همجنس‌باز است، تا کنون سرکنسول آمریکا در آمستردام بود. او به زبان‌های اسپانیایی و عربی تسلط دارد. وب‎سایت رسانه دولتی آلمان در ادامه نوشته است: «وزیر خارجه آمریکا در مراسم معرفی بری تأکید کرد که نماینده ویژه دگرباشان جنسی، برای دنیایی بدون خشونت و تبعیض علیه دگرباشان جنسی[!] تلاش خواهد کرد.»

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه از اینکه در ۷۵ کشور دنیا ‌همجنس‌بازی هنوز جرم است، ابراز تأسف کرد! کری در پایان اظهارات خود در حمایت از منحرفان جنسی، مدعی شد: «این نبرد هنوز به پیروزی نرسیده، اما اکنون زمان از دست دادن شهامت نیست.»[!]

اما برسیم به سطح مثلا نخبگان جامعه‌ی امریکایی. شاید نمونه‌ی خیلی واضح آنرا بتوان در بین هنرمندان و اهالی هالیوود دید. به طور مثال، اسکار امسال در نمایش عریانی و ابتذال نه تنها دست کمی از سنوات سابق نداشت بلکه برهنه شدن مجری مرد آن حاشیه ای بزرگتر از متن را رقم زد.

امسال نیز بزرگترین رویداد سینمایی با معرفی نامزدها به پایان رسید اما مثل همیشه برخی حاشیه ها پررنگ تر از متن بودند. آنچه در تازه ترین دوره اسکار بیش از همه خودنمایی می کرد ابعاد نمایش برهنگی از سوی بازیگران زن بود. در حالی که از زنان انتظار پوشش مناسب تری وجود دارد ناباورانه این مردان بودند که خود را در درون کت و شلواری با یقه کیپ حبس کردند!

علاوه بر پوشش نامناسب و مبتذل از سوی زنان در اسکار 2015 ، عرضه بدن های خالکوبی شده آنها امسال بیشتر به چشم می خورد. و بالاخره ... بدتر از همه برهنه شدن مجری مرد این دوره از اسکار بود. البته سال گذشته نیز الن دیجنرس مجری همجنس باز آمریکایی اسکار 2014 را اجرا کرد. او که امروزه یکی از مطرح ترین چهره های تلویزیونی دنیاست یک بار هم در سال ۲۰۰۷، اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشت.

در بین مردم امریکا هم فساد جنسی بی‌داد می‌کند. به طور مثال در بین دانشجویان این کشور که ویژه‌ترین قشر هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند، گزارش‌های وحشتناکی از فساد جنسی به گوش می‌رسد. به طور مثال چندی پیش، موسسه "Princeton Review"در رتبه‌بندی که اخیرا اعلام کرد، دانشگاه "آیوا" را با حدود 126هزار دانشجو، از لحاظ برگزاری "پارتی‌های دانشجویی" به عنوان "فاسدترین دانشگاه آمريکا" معرفی کرده است.

این رتبه بندی بر اساس تعداد بار فروشی‌هاي محوطه دانشگاه و تعداد "پارتی‌هاي غير اخلاقي" که بر گزار می‌شود صورت می‌گیرد. در این گزارش آمده است حدود 75 درصد از دانشجویانی که در این پارتی‌ها شرکت می‌کنند بیش از حد معمول "مشروبات الکلی" مصرف می‌کنند.

ريیس این دانشگاه در رابطه با مصرف بیش از اندازه الکل توسط دانشجویان در این دانشگاه اذعان کرد: "تلاش می کنیم فرهنگ حاکم بر این دانشگاه را اصلاح کنیم و از دانشجویان خواسته‌ایم در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی نکنند". در تحقیق موسسه Princeton Review بیش از 126 هزار دانشجو مورد مطالعه قرار گرفت و بطور متوسط در هر دانشگاه از 333 نفر درباره رفتار دانشگاه در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری پارتی‌ها دانشجویی سوال شد.

همه‌ی این‌ها وقتی بیشتر مایه‌ی تأسف می‌شود که می‌بینیم عده‌ای خودباخته در ایران هستند که امریکا، با این شرایط وحشت‌بارش آرمان آنها محسوب می‌شود و این آرمان کذایی را در جامعه تبلیغ می‌کنند. خوب است قبل از پذیرش هر نوع تبلیغ چنین افرادی، به اهل موضوع مورد تبلیغ آنها نگاهی دقیق داشته باشیم تا ببینیم به سمت چه واقعیتی دعوت می‌شویم.

 
محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب: فساد جنسی در امریکا,دولت و جامعه ,و نخبه نمی‌شناسد,فساد جنسی, امریکا ,سپیدارخبر, غرب زده, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

 

اتاوا ضمن اعلام حمایت از مواضع اسرائیل در قبال برنامه هسته‌ای ایران گفت تهران دائماً بزرگترین همپیمان کانادا در خاورمیانه یعنی تل‌آویو را تهدید به نابودی می‌کند و تا وقتی از تهدید صلح و امنیت بین‌الملل دست برندارد، تحریم‌های کانادا همچنان ادامه دارد.

به گزارش سپیدار خبر، از فارس. «راب نیکلسون» وزیر امور خارجه کانادا ضمن ابراز حمایت از موضع «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قبال برنامه هسته‌ای ایران گفت که نگرانی‌های وی درباره آنچه که تهدید برنامه هسته ای ایران را خواند، تأیید می‌کند.

به گزارش روزنامه گلوب اند میل کانادا، سخنگوی نیکلسون روز سه‌شنبه (دیروز) اعلام کرد که دولت فدرال کانادا معتقد است که تمامی گام‌های دیپلماتیک باید برداشته شود تا اطمینان حاصل شود که ایران هرگز به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.

«یوهانا کویینی» سخنگوی وزیر خارجه کانادا مدعی شد: «ایران سابقه مخوفی در امور حقوق بشر دارد و یک کشور حامی تروریسم است و جاه‌طلبی‌های هسته‌ای طولانی مدتی داشته است. ایران به طور مداوم خواستار نابودی بزرگترین همپیمان ما در خاورمیانه یعنی اسرائیل بوده است و بنابراین تا زمانیکه رژیم ایران به تهدید صلح و امنیت بین‌المللی ادامه داد، تحریم‌های کانادا علیه این کشور ادامه خواهد داشت.»

حمایت کانادا از رژیم صهیونیستی در حالی افزایش یافته است که سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا در تاریخ 3 مارس با موجی از انتقادات مقامات آمریکایی و حتی مقامات صهیونیستی روبرو شده است، چراکه این سخنرانی درست دو هفته قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی اسرائیل و سه هفته قبل از مهلت تعیین شده برای ایران و 1+5 برای رسیدن به توافق چارچوبی در زمینه برنامه هسته‌ای ایران صورت می‌گیرد.

معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر ایران چندی پیش در خصوص وضعیت حقوق بشر در کانادا گفته بود: «که در همین کانادا که هرساله بانی قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران است، نقض حقوق بومیان کانادا بیداد می‌کند. گزارش‌های بسیار متعدد و موثقی در این باره نه تنها از سازمان‌های حقوق بشری و غیردولتی بلکه مکانیزم‌های حقوق‌بشری وابسته به سازمان ملل متحد در مورد نقض گسترده حقوق بومیان کانادا توسط هیئت حاکمه کانادا منتشر شده است.»

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


 

باشگاه استقلال هافبک عراقی تیمش را از گفت‌وگو با رسانه‌ها منع کرد.
به گزارش سپیدار خبر، از مشرق. پس از اظهارات کرار جاسم هافبک عراقی استقلال و انتقادات او از فدراسیون فوتبال و باشگاهش، محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال از طریق مدیربرنامه‌های کرار جاسم به وی در عراق پیغام داد که نباید با رسانه‌ها گفت‌وگو کند.

بزرگی این خبر را تایید کرد.

باید دید کرار که از سوی باشگاه استقلال ممنوع‌المصاحبه شده، به دستور باشگاهش توجه می‌کند یا نه.

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:باشگاه استقلال, هافبک عراقی تیمش را ,از گفت‌وگو با رسانه‌ها ,منع کرد, ,کرار جاسم ممنوع‌,المصاحبه شد, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند



موسسه ضد افراط‌گرایی «کوئیلیام» همزمان با تلاش پلیس برای ردگیری سه دختر نوجوان لندنی که گمان می‌رود در راه سفر به سوریه باشند، گفت: داعش از رسانه‌های اجتماعی و وعده ماجراجویی برای وسوسه کردن دختران انگلیسی به منظور پیوستن به این گروه استفاده می‌کند.
به گزارش سپیدار خبر. به نقل از خبرگزاری رویترز، این سه دوست در سنین 15 و 16 سال هفته گذشته خانه‌های خود در شرق لندن را ترک کرده و بدون اطلاع خانواده‌هایشان سوار هواپیمایی به مقصد ترکیه شده‌اند.

موسسه کوئیلیام گفت:‌ اقدام هماهنگی از سوی داعش برای استفاده از وب‌سایت‌هایی همچون توییتر، اسک دات اف‌ام و فیس‌بوک وجود دارد که از آنها برای تعلیم دختران جوان به منظور باور این مساله که آنها وظیفه و تعهد اخلاقی برای پیوستن به این گروه تروریستی را دارند، استفاده می‌کنند.

مرس رفیق، مدیر برنامه‌ریزی موسسه کوئیلیام گفت: برای دختران خانواده‌های محافظه‌کار مسلمان در انگلیس که ممکن است از امکانات و فرصت‌های برادران یا هم‌سن و سال‌های مردشان برخوردار نباشند، پیام‌هایی همچون «هر کاری می‌خواهید در زندگی انجام دهید» می‌توانید وسوسه‌ کننده باشد.

رفیق افزود: بسیاری از این دختران اجازه بیرون رفتن یا انجام کارهای عادی در جامعه را ندارند. هنگامی که آنها در اینترنت جست و جو می‌کنند پیام‌هایی همچون «بیایید و دین خود را ادا کنید. ارزش‌های غرب را رها کنید. شما هرگز آنچه را که می‌خواهید در آنجا پیدا نمی‌کنید»، آنها را هدف قرار می‌دهد.

طبق برآورد موسسه کوئیلیام، حدود 600 تن از انگلیس که 10 درصد از آنها زن هستند، برای پیوستن به داعش به سوریه و عراق سفر کرده‌اند.

رفیق گفت، دخترانی که هدف ماموران سربازگیری داعش قرار می‌گیرند، با وعده ماجراجویی و هیجان در خارج از کشور گمراه می‌شوند. وی افزود: این دخترها به خارج از کشور می‌روند چراکه حقیقتاً آنچه را که می‌خواهند در انگلیس به دست نمی‌آورند، اما ما می‌خواهیم به دختران جوان اطلاع دهیم، راهی که داعش آنها را هدف می‌گیرد و وعده‌هایی که به آنها می‌دهد، واقعی نیستند.
 

محبوب کن - فیس نما m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید.
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 اسفند 1393برچسب:ترفندهای جدید داعش, برای جذب,سپیدارخبر, دختران انگلیسی, توسط محمد رضا رحمانی - بیرجند

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 68 صفحه بعد