صفرعلی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند :


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق و لبنان این وظیفه را به خوبی درک کرده اند.

به گزارش سپیدار خبر ، از نسل آگاه صفرعلی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: یکی از وظایف بسیج، حضور در عرصه های دفاعی کشور مانند حضور در جنگ تحمیلی  است.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند  با بیان اینکه بسیج در عرصه امنیتی و انقلابی است ابراز داشت:  کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق و لبنان این وظیفه را به خوبی درک کرده اند.
 اسماعیلی خاطرنشان کرد: وظایف و کارکردهای بسیج بحث فرهنگی و سازندگی است که در این زمینه ها بسیج بسیار کار کرده و به گونه است که هر ساله شاهد افتتاح طرح های مختلف در زمینه سازندگی  هستیم.
وی با توجه به اینکه  تبلیغ برای مصرف کالاهای داخلی و ترویج درست مصرف کردن نیز از وظایف بسیج جهت مقابله با تهاجم دشمن است اظهار داشت:  مأموریت دیگر بسیج در بعد فرهنگی مبارزه با دجال واره که یکی از ابزارهای دشمن است و تأثیرات ماهواره دامن همه را گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه  امروزه ماهواره افراد مذهبی و مسجدی را نیز در بر گرفته تصریح کرد:  در این عرصه ضرورت امر به معروف و نهی از منکر بیشتر خود را نشان می دهد و  کار اصلی در امربه معروف و نهی از منکر به دست مردم است. 
اسماعیلی ضمن اینکه باید مسجد را از حالت سنتی و محدود به خواندن نماز و عزاداری به پایگاه های فرهنگی تبدیل کنیم خاطرنشان کرد:  سه ضلع مهم در مسجد یعنی امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه مقاومت باید دست به دست هم داده و برای افزایش صفوف نماز جماعت تلاش کنند .



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :