حجت الاسلام رضایی بیرجندی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :


قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: این استکبار جهانی است که چون منافعش را در خطر می بیند به دنبال بهانه جویی است و حاضر نیست حقانیت ایران را در برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای بپذیرد.

به گزارش سپیدار خبر ، از نسل آگاه حجت‌الاسلام  علی رضایی‌‌ بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه زهد انقلابی است که در روح و جان انسان قرار دارد اظهار داشت: زهد نوعی شورش علیه هوای نفسانی و پستی‌ها است و باید از روزمرگی و عادی بودن بیرون بیاییم و برای زندگی خود تصمیم بگیریم.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر بخواهیم به زندگی اصیل دست پیدا کنیم باید دنیا را با زهد و برنامه‌ریزی به عنوان سکوی پرش در رسیدن به سعادت قرار دهیم.
 
حجت الاسلام  رضایی بیرجندی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 ادامه داد: آخرین روزهایی که برای توافق وعده داده شده می رسیم که هم اکنون نیز بهانه های آمریکا را شاهد هستیم.
 
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: اگر مذاکره به نتیجه برسد و تحریم ها برداشته شود مشکل ما برطرف نخواهد شد و زمانی مشکل ما حل می شود که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و اقتصادمقاومتی را درجامعه اجرا کنیم.
 
حجت الاسلام  رضایی بیرجندی با اشاره بر بهانه جویی های آمریکا در مذاکرات هسته ای گفت: ایران با امضای توافقنامه ژنو نشان داد اهل مذاکره و گفتگوست و این استکبار جهانی است که چون منافعش را در خطر می بیند به دنبال بهانه جویی است و حاضر نیست حقانیت ایران را در برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای بپذیرد.
 
وی در ادامه الگوی بسیجیان را امام علی (ع) دانست و ابراز داشت: امام علی (ع)  تمام عمر گرانبهای خود را وقف خدا،نبوت،امامت،قرآن و انسانیت کرد.
 
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزاری حلقه های صالحین را اقدامی ارزشمند و ماندگار در تقویت تفکر بسیجی در جامعه دانست و افزود: امروز کشور امام زمان به بسیجیان مخلص نیاز دارد و دشمن امروز از بسیج می ترسد چرا که آنچه سوریه،عراق و قدس را از شر گروههای تروریستی نجات خواهد داد حاکم شدن همین تفکر بسیجی و عاشورایی است.
 
وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین افزود: بسیجی متفکر کسی است که برای رشد جامعه و تحقق معارف قرآن تلاش می‌کند.
 
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  تنها راه نجات عراق و سوریه را بسیج دانست و اضافه کرد: امروزه تمام مسلمانان با تفکر و اراده بسیجی در مقابل قدرت‌های زورگو مقاومت می‌کنند.
 
 

 
 
 
 


m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :