علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سند تحول مدارس به کانون تحول در شهر و محله هستند و خراسان جنوبی نیز برای رسیدن به این چشم انداز گام های موثری برداشته است.

به گزارش خبرنگار سپیدار خبر"  از نسل آگاه علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، امروز صبح در نشست با مدیران مدارس متوسطه استان اظهار داشت: در حال حاضر توجه ویژه و پرداختن به اقامه نماز شاخصه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

 

 تغییر و تحول در جامعه بزرگ آموزش و پرورش متکی بر معلمان است

 

 معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای تقویت فرهنگ و دست یابی به یک جامعه صالح باید به پا داشتن نماز را جزو برنامه های مهم خود قرار دهیم ابراز کرد: هر تغییر و تحولی که در جامعه بزرگ آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، متکی بر معلمان است.

 

 زرافشان افزود: قدرت تصمیم‌گیری و توان برنامه‌ریزی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر موفق است.

 

 تحولات در آموزش و پرورش باید از مدرسه شکل گیرد

 

وی ضمن اینکه تحولات در آموزش و پرورش باید از مدرسه شکل گیرد اظهار داشت: سند تحول مدارس به کانون تحول در شهر و محله هستند و خراسان جنوبی برای رسیدن به چشم انداز سند گام های موثری برداشته است.

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مدیر موفق باید جلسات انجمن اولیاء را سامان داده و برای انجام برنامه‌ها از اولیاء نظرسنجی کند.

 

زرافشان با بیان اینکه مدیران باید طرح خوداتکایی در مدارس شبانه‌روزی را با جدیت دنبال کنند اظهار داشت: در  مدارس شبانه‌روزی، دانش‌آموزان در طول روز بعد از اتمام ساعت آموزشی باید یک مهارت را بیاموزند.

 

وی وجود نیروی انسانی متعهد و با دانش را از مهم‌ترین زیر ساخت‌های توسعه آموزش و پرورش دانست.

 

 

انتهای پیام//رحمانی



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :