خبر فوری؛

 

به گزارش خبرگزاری رویترز از طرابلس، یک مقام امنیتی لیبی گفت بمبی روز یکشنبه در ورودی اقامتگاه سفیر ایران در طرابلس پایتخت لیبی منفجر شد.
گروه بین الملل، به گزارش خبرگزاری رویترز از طرابلس، یک مقام امنیتی لیبی گفت بمبی روز یکشنبه در ورودی اقامتگاه سفیر ایران در طرابلس پایتخت لیبی منفجر شد.

به گزارش
سپیدار خبر از بولتن, این مقام لیبیایی افزود:«در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.» اقامتگاه سفیر ایران در منطقه ای در مرکز طرابلس قرار دارد.

انفجار دوم در طرابلس نزدیک منزل سفیر ایران.

دقایقی پس از انفجار مقابل منزل شخصی سفیر ایران در لیبی، انفجار دوم نیز رخ داد.

طبق گفته منابع مطلع در لیبی، انفجار دوم نیز ناشی از یک بسته انفجاری بود که در سطل زباله در نزدیکی محل انفجار اول تعبیه شده بود.

منابع محلی نیز به فارس گفتند که نیروهای متخصص کشف مواد منفجره دو بسته انفجاری دیگر نیز در همان منطقه حادثه کشف و آن را خنثی کردند.

بنا بر این گزارش، چند دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز آماری از تلفات احتمالی انفجار دوم مخابره نشده است.

در انفجار اول که مقابل منزل شخصی سفیر ایران در منطقه بن عاشور در طرابلس رخ داده بود، کسی آسیب ندیده بود.

یک مقام آگاه انفجار در منزل سفیر ایران در طرابلس لیبی را تایید کرد.

 

این مقام آگاه در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید حمله و انفجار در محل اقامت سفیر ایران در لیبی گفت: سفارت ما در لیبی تعطیل است و سفیر به این کشور تردد می‌کرده است.

 

وی گفت: در این حادثه تروریستی کسی آسیب ندیده است. براساس اعلام منبع آگاه سفارت ایران تعطیل است و سفیر به صورت ترددی انجام وظیفه می کند.

اسوشیتدپرس از قاهره گزارش داد :


یک مقام امنیتی در لیبی اعلام کرد انفجار مقابل اقامتگاه سفیر ایران در طرابلس، پایتخت لیبی، خسارت اندکی به این ساختمان خالی وارد کرده است.


این مقام گفت این حادثه روز یکشنبه بر اثر منفجر شدن یک بمب دست ساز که در میان کیسه های زباله مقابل اقامتگاه این سفیر در مرکز طرابلس کار گذاشته شده بود، روی داد.


این مقام که خواست نامش فاش نشود زیرا اجازه نداشت با خبرنگاران گفتگو کند، خاطر نشان کرد این انفجار که پایتخت را لرزاند، تلفاتی بر جا نگذاشت.


سفیر ایران در لیبی حضور ندارد.

 

این خبر تکمیل می شود ...

 


m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   ,   ,   , 
برچسب ها :