سازمان امنیت ملی آمریکا:

 

شبکه سرویس های بین المللی از سازمان امنیت ملی آمریکا اسنادی به بیرون درز کرده است که از سوی آقای ادوارد اسنودان انتشار یافته و آن ها همگی مشترک بین سرویس های امنیتی انگلیس و آمریکا و اسرائیل برای در نظر گرفتن اهدافی در ایران به کار برده می شود.
ایران نفوذ و قدرت خود را در خاورمیانه گسترش داده استگروه بین الملل، شبکه سرویس های بین المللی از سازمان امنیت ملی آمریکا اسنادی به بیرون درز کرده است که از سوی آقای ادوارد اسنودان انتشار یافته و آن ها همگی مشترک بین سرویس های امنیتی انگلیس و آمریکا و اسرائیل برای در نظر گرفتن اهدافی در ایران به کار برده می شود.

به گزارش سپیدار خبرو از بولتن, بر اساس این گزارش مدارکی که مربوط به ماه آوریل سال میلادی 2013 می باشد با با مهر فوق محرمانه می باشد نشان می دهد که سرویس های اطلاعاتی و امنیتی سه کشور آمریکا، انگلیس و اسرائیل چگونه بر علیه ایران اقدام کرده اید و این کشورها با به مشارکت گذاشتن اطلاعات خود از ایران به نحوی به اهداف خود پایبند بوده اند.

این مدارک و اسناد در اوایل ماه فوریه توسط وب سایت intercept انتشار عمدی پیدا کرد که چهارچوب این وب سایت توسط روزنامه نگار آمریکایی گلین گرین والد بر اساس گزارشاتی که از سوی ادوارد اسنودن انتشار یافته عمل می کنند.

مدارک و اسناد آژانس امنیتی آمریکا که جزئیات آن به بالاترین اولویت های چندگانه از تشکیلات gchq مرکز ارتباطی دولت بریتانیا که شامل اطلاعاتی است که از حمله به سفارت انگلستان در سال 2011 در تهران هم در آن جمع آوری شده است.

کشف ویروسی به نام lame توسط ایرانیان که قصد کند کردن برنامه هسته ای ایران را داشته است در همین مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 در مسیر قرار داشته است. 
 


m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   ,   , 
برچسب ها :